Gå til innhold

Min misjon på skravle i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

er å krangle med en del av torgkjerringene.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er der torgkjerringer? Er det de samme som jeg kverrulerer med - eller er det andre også? :-)

Skrevet

Hva skjer`a?

Løper inn og titter!!!

Skrevet

hva snakker dere egentlig om???

Skrevet

Henger i hæla dine.....Løper og løper...

Skrevet

Det innlegget meg kjærringer i subject, tror jeg :-)

Skrevet

Og der var Freud ute... *med* kjærringer. Ikke meg kjærringer. :-)

Skrevet

Løper etter deg inn på skravle:o)

Skrevet

Dere er jammen spreke "kjærringer" dere to :o)

Fikk meg en god latter!

Det neste er vel at en eller annen trykker ned caps Lock knappen bare for å skrike et svar!

Skrevet

Noen ganger er det vanskelig å holde seg unna skravle. Ser at både du og iznogood har svart bra. Spørs vel bare om man ikke skyter over hodet på den det gjelder...

Skrevet

Hohoho! Artig at dere klarer å bite fra dere på høflig måte!

Men som nevnt av Maud... spørs om innleggseiern skjønner hvorfor det reageres.. eller om hun faktisk har skrevet innlegget kun for å provosere!

Skrevet

Gubben pleier å si at der det er skam er det håp - så det spørs vel om det er noe håp der, da...

Men jeg kjenner at jeg blir så irritert likevel - så min misjon i kveld har vært å promotere litt folkeskikk...

Skrevet

Nå hørtes den leiren der inne delt ut, så du har nok klart å misjonere budskapet for flere.

Det er altså noen som er rimelig ukritiske når det gjelder meninger og måten de uttrykker dem på!

Stå på:o)

Skrevet

Jeg leste hovedinnlegget og kjente at jeg ble oppgitt over ordlyden.... dessverre så er jeg for syk (stakkars meg...) til å orke å krangle med småjentene på skravle;=)

Men da jeg leste KJÆRRING-innlegget til samme HI, ja da ble jeg nesten frisk..... heldigvis så var dere damene der og ordnet opp;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...