Gå til innhold

Barn som våkner TIDLIG....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min er 9 mnd. har lenge sovet til 7.30, men så ble det plutselig tidligere og tidligere siste mnd nå, først 7.00, og nå er det mellom 05 og 06. før sovna han igjen hvis han fikk flask, men ikke nå lenger. han skal opp, men når han kommer opp så er han trøtt og grinete til han blir lagt igjen.

WHAT TO DO?

flere som har det sånn?

han har også begynt å våkne om natta igjen bare for å få smokken og så sovne igjen, alt fra 1 til 5-6 ganger hver natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det emilie du snakker om..? hehe.. hun våkner bestemt AKKURAT 6.. det slår aaaaalllldrrriiiii feil..

hun sov jo oxo til 7.30 osv men ikke nå, og det hjelper heller ikke med noe pupp..

hun skal opp klokken 6 og er lys våken.. noen ganger så tenker jeg at det kanskje er fordi det begynner å bli lyst ute på den tiden og at det er derfor hun vil opp

Skrevet

Jepp, sånn er det hos oss. Spiser frokost, leker masse, også er han trøtt igjen, og vi legger oss begge to i dobbelsenga i ni-ti tida og sover en time eller to. Det er deilig!

Skrevet

hehe! så det er ikke bare oss nei!

vi hadde jo endelig fått orden på soverutinene, og nå er det på`n igjen! og jeg er sliten igjen, hehe! jaja....

Skrevet

Samme her, men min er yngre... Pleide å sove til ca halv åtte, nå våkner han mellom fem og seks hver morgen, og da SKAL han stå opp...

Skrevet

her er det morgen mellom kl3.30-5.30!!!

Helt jævlig, er så trøtt at jeg nesten stuper.

Skrevet

her står vi opp alt fra 0500-0730. legger seg tidelig da, 1900. så synes det er helt greit at hun våkner da. våkner utkvilt og fornøyd, legger seg tre timer etterpå og sover da i to timer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...