maibaby-Ingrid2008 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har to uker til termin og tror ikke magen har sunket. Er ikke det litt sent hvis den ikke har sunket? Synker magen synlig på alle?
liten spire Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 magen har nok sunket litt selv om du ikke syns det, men på noen detter den ikke ned før rett før fødselen så lenge hode ligger langt ned i bekkenet er det uansett ikke noe farlig om du ikke skulle synke ned
Putte68 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hei. Til meg synes det heller ikke så godt at magen har sunket men jeg merker det på at jeg ikke plages så mye med halsbrann lengre og at sparkene kommer litt lengre ned på magen og ikke opp under ribbena som tidligere:-) Jeg er nå i uke 36.
Babymagen Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg er 2 dager på overtid, og magen min har ikke sunket Ikke synlig hvertfall, og legen mente heller ikke den hadde gjort det, så det er nok individuelt.
våren-08 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg har også 2 uker igjen til termin og det syns heller ikke på min mage at den har sunket noe. Men jeg merker at jeg har plass til litt mer mat og at jeg ikke har så mye sure oppstøt som tidligere. Min mage er heller ikke så stor, vet ikke om det har noe og si, men er vel grenser for hvor mye den kan synke tenker jeg hvis det skal bli noe plass igjen til den lille..
bebi-i-magen Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 jeg har litt over 5uker igjen til termin,og min mage ser man veldig godt h ar sunket, han ligger super langt nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå