Gå til innhold

barn som våkner TIDLIG......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min er 9 mnd. har lenge sovet til 7.30, men så ble det plutselig tidligere og tidligere siste mnd nå, først 7.00, og nå er det mellom 05 og 06. før sovna han igjen hvis han fikk flask, men ikke nå lenger. han skal opp, men når han kommer opp så er han trøtt og grinete til han blir lagt igjen.

WHAT TO DO?

flere som har det sånn?

han har også begynt å våkne om natta igjen bare for å få smokken og så sovne igjen, alt fra 1 til 5-6 ganger hver natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaster meg på her jeg også. Var oppe kvart over fire en morgen, og hun er veldig klar for morgen fra halv fire ofte nå. Noe som såklart er uaktuelt. Våkner også masse om natta, men det har jo vært et problem i flere måneder selv om vi har prøvd det meste. Råd mottas her og ja:-)

Skrevet

Sånn har vi det også. Snuppa er 12 mnd. Er tenner på gang her, så det kan jo være det. Alle råd tas i mot med takk!

Skrevet

flere?

Skrevet

Minste sønnen min på 8 mnd skal også opp i fem tia. Det er jo midt på natta for meg!

Er helt forferdelig spør du meg. Men prøver å godta at han er sånn. gikk flere mnd å håpte det bare var forbi gående, men nå tror jeg må godta at sånn kommer han til å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...