Twintipp og himmelblå Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hei vennen.. *smiske smiske* Hadde du kunne gjøre meg en STOR tjeneste?? Huff, finner ikke telefonen min her. Ville du ha ringt meg så jeg kan høre om den er her hjemme?? Og ja, jeg har på lyden, hihihii:o))) Håper alt er bra med dere. Koskos
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 TA TELEFONEN DA FOR F*** hehehe har ringt deg 3 ganger nå snuppis....fant du den eller?? Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Neeei, fa%# altså da er den ikke hjemme:-\ Grrr!! Kanskje jeg har lagt den igjen i bhg eller noe.. *svime* Men, tusen hjertelig takk skal du ha snuppa mi!!!! <3
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Du får ringe meg tilbake når du finner den da:) Må skravle litt vøtt:) Kanskje den ligger i bilen? Skal vi treffes snart???
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Ja, det skal jeg gjøra:o))) Vært i bilen og tittet og se... Kan jo hende P har fått den med seg da, men snodig det og:-\ JA, det må viiii.. Jeg skal ihvertfall til Moss etter den 12 mai, hehe:o) Må ha sommerklær, reiser til Spain førsten av juni:o) Men, håper dere kommer hit en dag også)) Fine leker til ungene ute, og kjempefint cafe` bord for foreldrene, hihihihi:o)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Kan du ikke ringe meg når du finner telefonen så kan vi avtale?? Er du ferdig på skolen 12. mai?
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Jo, skal jeg gjøre... Nei, ferdig på skolen 16. mai, men får lønn den 12, hoho:o)) Regner med å svi av noen penger vetdu!! Ringer deg jeg vennen:o))
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 jepp:) mye fint i favorittmerkene dine nå Ja ring da så vi kan avtale når jeg kan snoke rundt i det nye hjemmet ditt hehehe
Jenny-penny Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Forslår at du handler til T i moss, og kommer til meg den 13 og handler til degselv:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå