Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Cause she had cobwebs on her fanny and I believe in giving to the poor
Jodasåneidaså Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Prokrastinering på høyt nivå for tiden, skjønner jeg? Jeg vil ha muffins.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Yep, youtube-mimrende åttitallskonserter jeg var på -eller fra samme turne som jeg var på. Hah, egentlig synes jeg min kredibilitet på konsertfronten burde imponere mine barn, tror jeg må kjøre den litt mer fram i lyset.
Loglady Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 The guilty get no sleep in the last slow hours of morning Tar du den?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Njaa... Crowded House eller noe sånt... kanskje?
Loglady Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jepp. Du er herved genierklært. Ny quiz: Now the party is over, I'm so tired ...
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Roxy Music!!! Den er jeg rimelig sikker på!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Uovertruffen. Bortimot. Hva med denne (ok, mulig den er for klassisk) I haven't fucked much with the past but I've fucked plenty with the future
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Oh yes. Ingen over ingen ved siden ingen nærmere enn femti meter under. Snakker om å bli seksti med alt i behold. Forresten skrevet en diktsamling jeg fikk i vinter som er vel verd å lese, Auguries of Innocence.
Loglady Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Har hørt om den. Skal sjekke. gi gjerne utdrag hvis du har den innen komfortabel rekkevidde.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Strekker meg retning sengehaugen av bøker... The lovecrafter I saw you who was myself slightly stooped whistling mouth with leather sack and breeches brown striding the naked countryside with summer bones long and dry into hte breadth of our glad day mid afternoon the longer night as you tread bareheaded bright I saw you a wraith bemoan stir the fires of the ancient ones scarred with sticks pome and haw as the nectar for their script I saw you walk the length of fields far as the finger of Providence far as the mounds we call hills ranges cut from the heart of slate I saw you dip into your sack scattering seeds where they may as the woodsman hews his way through oak ash and variant pines for writing desks that shall reflect a sheaf of lines that speak of trees all sober hopes rquired within all drunkenness as sacred swims I saw hte book upon the shelf I saw you who was myself I saw the empty sack at last I saw the branch your shadow cast Puh, så god jeg er på å lese og skrive samtidig.
Loglady Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Tror jeg løper og kjøper. Liker poesi som holder mer enn 37 grader celcius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå