Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 http://www.pointshop.no/?ref=1506237 Her kan man tjene poeng og handle godis og masse annet for poengene sine. Moro!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Noen her som har prøvd det ell?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Ser ut til at jeg måtte krysse av for å få masse i posten,og det gidder jeg ikke.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Man får 2 poeng for å gå inn på nettsider og "være der" i 30 sek. Man bestemmer jo helt og holdent om man vil få ting i posten, eller bli ringt opp og sånt. Og hvis man melder seg på nyhetsbrev så går det jo i spammailen. Er ikke noe humbug. Man trenger heller ikke å svare på spørreundersøkelser:p Jeg har bare vært der siden idag, og sist jeg sjekka hadde jeg 500 poeng. Men det jeg synes var litt morsomt var shopen de hadde, all den erotikken man kan kjøpe liksom:p haha Jeg er blitt så fæn av slike ting, og buzzador. det er skoi.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Må bare si at de første 500p er lett å tjene opp... Men... Så er det resten. Man må f,eks få CLA i posten ++ Jeg gidder ikke å betale porto og lign for godteri, så jeg er kun med på undersøkelser og lign. Har over 2300p nå, vært medlem i 2mnd kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå