2+1=gøy* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg tror det. Sitter og har det nå, har hatt det siden i går, termin om en uke... Spennende. Mitt første svangerskap hadde jeg mensmurring litt til og fra den siste uka. Så hadde jeg skikkelig mensmurring fra ca midnatt og fram til kl. 1500 neste dag. Da var jeg hos jordmor og hadde 3 cm åpning. Så jeg tror nok at den murringen kan modne og åpne litt, men da hadde det gjort litt mer vondt siste timen før jordmor undersøkte da.
Juniprinsen<3 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Ok, er bare 35+2 jeg da. Men er jo greit at det begynner å modnes litt i hvert fall:) Er ikke veldig vonde de jeg har, bare litt ubehagelig. Har hørt at man kan gå en stund moden før det skjer noe, vil jo ikke at han skal komme enda:S Får håpe det er noe på gang hos deg da:) Lykke til..
Viktory87 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde masrier i 4 uker før gullgutten ble fødd, men det hjalp ikke på modningen fordi, for den dagen jeg fikk de skikkelige riene, så hadde jeg kun 1 cm åpning. Og de måtte sette meg i gang to dager etterpå pga det ble ikke mer enn bare 2 cm åpning. Så da tok de vannet mitt på den 7 dagen over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå