Gå til innhold

hjelp! hvordan kjennes en sa ut???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blør mye friskt blod, ofte med klumper.. og har smerter nederst i magen!...

Skrevet

man begynner som regel med litt brun utflod som gjerne bygger seg opp til å bli rent blod med litt klumper i...om mam har smerter kommer an på hvor langt man er på vei..men man tar sjeldent feil av en sa du merker når det kommer snakker av egen erfaring...

håper alt går greit med deg da

Skrevet

For meg så var første tegnet en liten brun flekk i trusa. Så var det ikke mer på flere timer, men så tiltok det igjen. Dagen etter var det lyst rosa slimet blod. Blødde egentlig ikke så mye, og det var lite klumper men en del koagulert blod. Jeg hadde menssmerter / murringer nederst i magen og det kjentes ut som forskitige rier. Blødde av og på i ca 8 dager.

Lykke til- får ikke håpe at du må oppleve det!

Skrevet

her var det som mensblødning i 5 dager, en del klumper. ingen smerter.. var litt over 5 uker da..

Skrevet

Jeg har en gutt på 6 mnd og ammer. Derfor kan jeg være alt fra ganske nylig gravid eller 6 uker på vei.

Var hos legen i dag og da sa hun at prøven var utydelig og at jeg kunne komme innom med ny urinnprøve i morgen eller fredag.

men jeg har tatt to cb digital, en søndag og en i dag etter legetimen hvor det står gravid???????????? noen som kan forstå?

MEN: TOK CELLEPRØVE I DAG OGSÅ! det er jo i livmorhalsen...

Er usikker på om det er den som blør eller om det er en sa.

Blør liksom litt, har truseinnlegg. Men ikke skikkelig kraftig og ikke klumper. Heller ikke tak i magen, kramper.

Men det er så ekkelt. Angrer på at jeg lot legen ta celleprøve... Da hadde jeg vært mer sikker på om det var en sa og ikke at hun "rota" oppi der...

UFF UFF UFF UFF!!!!!!

Skrevet

Hadde lett blødning i flere dager etter utvidet celleprøve. Vet jo ikke om det er det du har tatt.. Jeg skal regelmessig inn til celleprøver selv om jeg er gravid, men det er fordi jeg har forandringer i livmorhalsen.Så det skulle vel ikke kunne utløse en SA da? Lykke til i hvert fall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...