Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 får ikke lov å komme opp i leiligheta for å hente datteren sin..måtte stå ute i regnet.. men det er kankje bare jg som reagerte
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Vil anta at det sikkert var en grunn til at han ikke fikk det .. håper jeg i allefall..
Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 synes han virket mye snillere enn han andre typen hennes..han så jo dominerende ut
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 huff ja fikk helt vondt av han jeg:( men var nok en grunn til det..man så jo laaaaaaaaang vei at han stefaren var sjalu på at han ikke var faren..
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 for en gangs skyld skal jeg og kommentere en serie.. stå sånn i vinduet, med ungen på armen? Og drive og nusse på henne bare for og irritere pappaen? Barnslig!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Skrev et innlegg om det jeg også, og jeg ble ganske sjokkert over oppførselen hans (stefaren) Syntes han var ordentlig kvalm, og ville av hele sitt hjerte at han faren skulle bli sjalu. Tror bare tanken på at han stefaren får tilbringe mer tid med datteren hans enn ham selv er nok, eier ikke folk noe mellom ørene eller? Og hvis han vil gjøre pappaen hennes sjalu så man han jo være rimelig usikker som person? Stakkars jente, får håpe hun slipper å vokse opp med en stefar som det der, men så syntes jeg ikke moren var noe særlig bedre enn ham heller. Han virkelt veldig manipulerende samt dominerende og de burde ikke tenke på seg selv i en slik situasjon, men datteren sin. Hvis hun lar hun være sammen med pappaen sin, kan han hvertfall få hente henne inne?
Synne&TheTerminator Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk helt vondt avpappaen jeg=S Jeg hadde aldri hatt samvittighet til det der... Å han stefaren var bare kvalmende!!! Han var nå hvertfall over 20 å oppfører seg slikt!!Det er sånn som 8 åringer gjør, alvorligtalt.
mamman til to gutter Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Og at de ikke engang kunne låne han barnevogna! "det eneste vi må sende med er rene klær"
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 syns det var skikkelig barnslig gjort av stefaren og gjør slikt. han virket helt på jordet.. syns og det var litt rart at de ikke kunne låne barnevogna, hva skal lissom de med en barnevogn når ungen er med pappan sin?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Nei! gikk glipp av det igjen=( Noen som vet når reprisen er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå