Gå til innhold

Er det noen som er lykkelige her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er frisk, har en bra jobb, grei økonomi og en familie som er jeg er glad i, men en jeg synes likevel at livet ofte er grått og trist. Er det noen som har tips til kurs, bøker e.l. som kan gi meg inspirasjon til å få det bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lykkelig :D

Men, mange dager føles det ut som jeg er bunnløst ulykkelig, med en ikkeeksisterende økonomi, kranglete gubbe, bla bla..

Men alt i alt, jeg har det bra!

Men ingen tips sorry

Skrevet

Det er nok sånn livet er! Noen dager er alt mørkt og trist, men sandre er man så lykkelige at man nesten bruser over...

Jeg er lykkelig!! Enkelt og greit :))

Men dessverre ingen tips!

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å godta at livet har opp og nedturer. Grå dager og blå dager og røde dager og rosa dager.. da blir det lettere å komme gjennom de vanskelige periodene.

Den største forandringen du kan gjøre, og hjelpen du kan få ligger i deg selv.

Spør deg selv hva du forventer av livet, og spør deg selv hva du kan gjøre for å oppnå det.

Ofte er livet grått og trist, det består stort sett av hverdager. Personlig har jeg det ikke alltid lett, jeg ahr det fote tungt og trist - men, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er lykkelig (stort sett).

Skrevet

Jeg er lykkelig! :)

En liten bebis som vokser inne i magen min, en fantastisk samboer, foreldre som stiller opp og er søte og snille, gode venner...

Så selv om jeg sitter å leser til eksamen fra jeg står opp til jeg legger meg - er jeg lykkelig:)

Sett pris på de små tingene i livet. Smil til verden så smiler verden tilbake:) Ikke forvent noe av noen andre. Smil og vær hyggelig mot de du møter på din vei, så er de hyggelige tilbake.

Skrevet

hvis du sender meg en privat mail så skal jeg henvise deg et sted. Jeg har ikke lyst til å legge det ut til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...