Psyche Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 ...var den siste innsendinga levert...nå er det full fokus på eksamen! (Og ja, jeg skriver dette innlegget kun for å få skryt, ingen annen grunn) :-)
Monajenten Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Steike, du er dyktig! :-D Du har all grunn til å være stolt av deg selv!! Lykke til på eksamen!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Så flink du er!!! =) *skryte skryte* Men du er flink! Og andre som velger å gå tilbake til eller fullføre skolen mens dere har små barn!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Grattis!!! HVa går/tar du? Jeg tar vgs på nki, og har 2 1/2 oppgave igjen til jeg er ferdig!
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg tar markedsføringsstudiet på nki. Tok vgs på samme måte for et par år siden. Genial måte å studere på når man har små.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Da er du flink! Ja, det er genialt Enda mer genialt når pappaen er hjemme mens jeg tar det! Har gjort ferdig alt på 3 mnd Flinke meg og! haha
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Flink du er:) Får jeg litt skryt og eller, jeg leverte obigatoriske oppgaver i markedsføringsledelse i går, da er det bare strategi og semesteroppgaven igjen! Woohooo...
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 Sender skryt til deg også! Flinke-flinke :-)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Forøvrig, synes du det er spennende eller? Jeg ble NOE irritert på disse oppgavene i går siden kommunikasjonsprosessen tydelivis er et definisjonsspørsmål, alt etter oppslagsverk. *grrr* Og jeg er møkkalei CRM;) *flire*
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2008 Det er veldig spennende synes jeg! Har aldri vært borte i noe mer spennende, faktisk ;-) så nå driver jeg å funderer på hva jeg skal gjøre videre..har litt lyst til å spesialisere meg litt mer, men er usikker på hva.. Klarer ikke bli lei(selv om det skal bli godt med ferie nå...snart)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Ferie er jo alltid digg, uansett:) Skal du fortsette på nett i såfall eller?
Sommer & sol:-) Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 må bare spørre om no:-) er dette nett studier? må dere innom no skole iløpet av perioden dere studerer?
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2008 Fortsetter nok på nettet ja, siden jeg bor "in the middle of nowhere". Problemet blir jo at jeg ikke får noe praksis å slå i bordet med, men jeg tenkte å sjekke rundt litt og undersøke om det er mulig for meg å skaffe meg litt praksis.
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. april 2008 Jeg må innom en skole for å ta eksamen. Bortsett fra det tar jeg alt over nett. Det krever en goood del selvdisiplin, men jeg synes det er helt genialt.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #17 Skrevet 29. april 2008 Er jo ikke så farlig med praksisen dersom du har annen erfaring fra tidligere da. Jeg har jo fartstid bla fra utelivet og kommer til å bruke alle gamle strøjobber for alt det er verdt når jeg skal ut i arbeidsmarkedet:) For utdanninga er så brukbar på så mange felt! Fine utdannelsen... Hehe...
Gjest Skrevet 29. april 2008 #18 Skrevet 29. april 2008 Jeg går på skole med obligatorisk oppmøte og mye gruppearbeid...
Sommer & sol:-) Skrevet 29. april 2008 #20 Skrevet 29. april 2008 samme hvilken skole? hva heter det der du studerer? koster vel en del da,eller? takk for svar:-))
Psyche Skrevet 29. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. april 2008 Var de spørsmålene til meg? Isåfall: - Ja, samme hvilken skole. NKI arrangerer eksamen selv, i Oslo(?tror jeg). Jeg tar eksamen på en vgs her i nærheten. - Koster en del, men får støtte fra Lånekassen. Det blir utbetalt som lån i første omgang, og om(når) jeg består eksamen bli deler av det gjort om til stipend. - Jeg studerer ved NKI. NKS er en annen skole som tilbyr studier over nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå