Plutseliten :) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Knakk minstemann endelig koden idag... og han...går og går og går og går og går.... Og er skrekkelig søt,med et stort stolt smil om munnen...og så stødig som et fjell,med armene i været,litt stabbende og bredbent )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Åh så stort!!!! Gratulerer til flinke søtesen og stolteste mamman:-D De er virkelig bare til å spise opp når de lyser av stolthet og med den sjarmerende bredbente gangen:-) Herlig herlig herlig!!! Håper formen er bedre hos dere!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 grattis med vandrende baby =) Så gøy å endelig knekke koden da!! Nå blir det vel full rulle for mor ig barn =)
Maud Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med et gående lite menneske i hjemmet! Håper dette betyr at formen hans er bedre :-)
Gummelillan Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hipp hurra! Da er det vel nå; blink, blink, blink med de nye skoa på ;-)
Karomamma Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 GRATULERER med flink gutt!! Han er kjempekry, tenker jeg. Så skjønne de er når de får fart på ræva
dritgrei hei hei! Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Hi hi, nå er det på med hjelm og knebeskyttere.... Hurra for plutseluregutten!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Ser man det ja......Deilig når koden er knekt.... Men så plutselig ønsker man at de ikke skal lære å løpe så fort:o) Gratulerer som mamma til en gå-maskin. Nå blir det ikke noen rolige timer på en stund:-D Knerten her lærte å gå da han var 15mnd. Og jeg trodde kanskje at de ble hengende litt etter når de begynner å gå "sent".. Men der tok jeg feil gitt.... Knerten her får hele tiden skryt for motorikken. Senest nå på 2 års kontrollen. Helsesøster ga seg ende over, til tempo og bevegelse:o)) Og i bhg. sier de at de glemmer at han bare er 2 år:o)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Åhh herlig de er nydelig i den alderen:): Skal vi se, mi er akurat like gammel ! født 11.okt, din da ?
Plutseliten :) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 Blink blink blink Han stabber avgårde,fortsatt like forsiktig...og uten knall og fall...hmmmm kanskje fordelen med at de blir så gamle før de går.. Han er født 8 oktober......
Sara Rompompei Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Oj oj oj Gratulerer så masse. De er såå hærlige når de får til noe stå stort! Stolte små barn og heiende stolte foreldre Og plutselig var Plutseliten-gutten blitt stor...... Svisj svasj svusj.....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Ja stemmer jeg har "snakket" med deg før, jeg med et annen nick dengang..
Plutseliten :) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde vel også et annet nick da....Og de eldste våre er like gamle også født i -92? Men motsatt kjønn på begge to......
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Ja stemmer ! det er litt morsomt med to med den aldersforskjellen. Den yngste elsker mamma sin og kan ikke få nok kos og klem, mens eldstemann går 10 m bak oss når vi er på "tur" (i tilfelle han møter kjente;-) og ellers synes mamman er ganske teit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå