Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 var på ekstra ul idag pga høy hjertefrekvens hos den lille.. alt var bare i skjønneste orden men på første ul sa de at vi ventet gutt så har funnet frem navn,kjøpt 1 klesplagg og virkelig innstilt meg selv på at det blir en gutt...men idag sa han at vi ventet ei jente... har en mnd på å venne meg te tanken føler hodet mitt bare svirrer rundt...andre som har det slik eller er det bare meg som er litt teit???
<3Miinsiin<3 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 vett desverre ikkje kossen du har det siden vi har valgt å vente med å se kjønnet til barnet kommer ut.. Men forstår godt at du kan bli ganske forvirret, man har liksom innstilt seg på at det er en gutt og sett for seg hvordan det blir, og så er det helt noe annet... men desverre så er ikke ultralyden 100% riktig allti, vet om en som fikk beskjed at hun ventet jente på tre ultralyder, men ut kom en gutt... Tror nok at du blir vant med tanken ganske snart, og iallefall når lille prinsessa di kommer ut =) Lykke til iallefall.. =)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Tror du skal slappe heeelt av jeg altså... Mange som får samme beskjed som deg, venninna mi fikk og beskjed om at det var jente rett før fødsel, men det kom en gutt som først antatt. Lettere og si feil at det er en jente enn gutt, så..... Du får bare ta utgangspunkt i at du ikke vet tror jeg.... Vi vet ingenting, og egentlig litt greit, basis plagg i nøytrale farger trenger man jo uansett Lykke til iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå