Gå til innhold

Og nå kom svigermor ned og sa:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hører du ikke at Nikolay ligger å gråter? Jeg tror ikke han er helt i form, altså, for han pleier da ikke å gjøre det!"

ARG! Få deg et liv, kjærring! Greit nok, hun bor i etasjen over, men vi må da for fader få lov til å ha et eget liv fordet! Han gråt ikke, men sutret! Grrrrr! Ja, han har spist dårlig i cet siste, men jeg har vært borte fra ham noen dager, og det kan like gjerne være pga det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en grunn til at det aldri hadde vært aktuelt for oss å bo sammen med verken mine eller hans foreldre...

Skrevet

Ja, men det er enten det å bo her med stor hage og flott beliggenhet, eller klemme oss sammen i en liten blokkleilighet uten hage...

Skrevet

Så dere slipper dyr ogliten leilighet, bor i stort hus med hage til gutten, har en svigermor(og kanskje svigerfar) i etasjen over som bryr seg om dere(selvom det kanskje er litt for mye etter din smak)?

Du kan ikke få i både pose og sekk, og jeg syns det høres ut som om svigermoren din har en furten og utakknemlig svigerdatter....

Skrevet

Sorry du fremstår som ei utakknemlig ku. Ingen av innleggene dine vekker sympati. Du syter.

Skrevet

den var drøy doppler.

men du er nok litt sår i kveld fra før kjære deg.

så hadde hun kommet en annen kveld for samme ting f.eks, så er det ikke sikkert du hadde tatt det så ille.

hun mente det nok bare godt. :)

Skrevet

Kan du gå og plage noen andre, Doppler?

Reveenka: Vil du høre hele historien, kanskje? Det er hun som gjerne ville at vi skulle bo her for å føre huset videre i familien, så da må hun la oss ha et eget liv! Hun har blitt mye bedre enn det hun var, men jeg må da få lov til å syte uten at du skal slenge dritt!

Skrevet

Takk, Goldenticket! Hun ringte nå og beklaget for at hun brydde seg, så den saken er ute av verden...

Skrevet

Men du slenger jo dritt! Det er jo ikke kun syting. Du kaller svigermoren din for ei kjærring! Eller er det bare greit å slenge dritt bak ryggen til noen, og ikke direkte?

Skrevet

Sannhet er noe dritt? Beklager, er ikke her for å dille med deg.

Skrevet

så fint :)

da er hun voksen nok og real nok til å ta seg selv i skinnet da :)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Åherregud som du sutrer. Skjønner at du er hormonell osv men skjerp deg litt.. Verden dreier seg ikke bare om deg og om du skriver noe her må du tåle å få svar!!

Skrevet

men da låser du bare døra vennen og ett stort skilt på døra der det står IKKE FORSTYRR :P (tar hu tegninga da? ;) )

Skrevet

Akkurat hvor er det jeg "slenger dritt"? Hvis dette er din vanlige måte å kommunisere på, skjønner jeg at du har problemer med å omgås svigermoren din...

Skrevet

Sånt må man vel regne med når man velger å bo sånn? :-)

Skrevet

Det var da voldsomt så mye pes HI fikk!!!!

Man må da få øse ut litt frustrasjon av og til!

Forstår godt du blir irritert jeg HI, har svigers som bryr seg litt for mye av og til jeg også!

Skrevet

Herregud for noen svar! Skjønner også godt du blir irritert.

Skrevet

Jøsses så trivelige vi er her inne da, man må da vel kunne få dele den frustrasjonen uten å få hodet kappet av pga det.. For dere andre deler liksom aaaaldri deres frustrasjoner her!

Skjønner godt at du blir litt irritert jeg HI!

Skrevet

dere trenger da ikke slenge så mye spydigheter til HI ? greit nok at man er irritert men hu ville bare få ut litt frustrasjon !! stakkars jenta,fortjener vel ikke det hu!!

Skrevet

Det er vanskelig å se for seg andres livssituasjon når man ikke sitter midt oppi det selv, men om jeg får si det så er HI en veldig positiv og koslig person som går gjennom noe vanskelig, og kan da overreagere eller si ting hun vanligvis ikke hadde gjort, akkurat som alle andre skulle jeg tro.

Skrevet

Hun mente sikkert ikke aa vaere slem...?

Og for enkelte ER barnebarna selve livet ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...