Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det som høyst sannsynlig at de en eller annen gang kommer til makten. Er det ikke like greit å få det overstått? Krysse fringra og håpe på at vi overlever?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Nei. Det vil ta for mange år å bygge opp igjen det de raserer - for ikke å snakke om hvor mange år det vil ta å rehabilitere de menneskene de raserer.

Skrevet

Jeg synes de skulle få prøve seg jeg... Ikke sikkert det blir så galt som alle mener det vil bli :))

Skrevet

Det tror jeg nok det blir- så galt som "alle" mener altså - Men da blir det ihvertfall slutt på maset,og kongen av Mallorca må finne på noe nytt.

Skrevet

Tror ikke det. Får de overfladiske fyllikene det overfladiske fyllelandet de vil ha, så vil de nok bare ha mer mer mer.

Skrevet

Jeg tror det blir verre. De kommer til å ødelegge helsevesen, skole og det meste annet av offentlig sektor. De kommer til å selge statoil og hyro og alt annet av statlig eiendom.

Skrevet

Tror dere virkelig at de hadde snudd alt på hodet om de hadde kommet til makten? Dere har litt for store tanker om hva et regjeringsparti kan få til.

Skrevet

Vi driver å får det overstått her i byn. En interessant og egentlig artig opplevelse.

Skrevet

De får med seg KrF (vil selger sjela for å sitte i regjering) og Høyre (vi vil også i regjering) og så hestehandler de sånn at alle får noen saker igjennom. Og det vil neppe gagne mannen i gata. Med mindre den gata er på beste vestkant.

Skrevet

Et Frp utenfor regjering har dessverre nok makt som det er. Men jeg er evig optimist, og tipper de aldri kommer i regjeringsposisjon. Da ville det skjedd for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...