Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går dagene så sent i det øyeblikket man bestemmer seg for å prøve å bli gravid. Venter på tr 1.mai for å kunne begynne å prøve (vi kom litt sent igang forige mnd, hadde allerede hatt el). Tør ikke engang å tenke på hvor sent tiden kommer til å gå dagene før man kan begynne å teste.....

Jeg gruer meg på en måte litt også til å bli gravid, var så sinnsykt dårlig de første mnd av min første graviditet (gikk fra 59kilo til 50kilo), men allikevel er graviditet det eneste jeg kan tenke på for tiden:) Gleder meg til å kjenne alle de små tegnene, de første små sparkene, de gjevne "dunkene" når babyen hikker og ikke minst se det fantastiske lille ansiktet når han/hun blir lagt oppå brystet for første gang.

ÅÅÅ hvorfor går dagene så sent....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagene går sykt sent og du blir så oppsukt av d at du er sikker på at alle kan se det på deg spes på jobb hvor man er hele dagen. er også overklar for å blir gravid, prøvingen ble utsatt none mnd og har litt land sykluss så nå blir d tungt hivs det skal ta mange pp`er. Var også veldig dårlig sist men det er dyttet til side helt til positiv test nå tror jeg. Har så mange venninder som skal ha barn snart å jeg føler jeg har dårlig tid for kunne henge eg på med dem. Lykke til da!

Skrevet

Jeg har også mange venninner som er gravid og det gjør det enda værre. Vil være gravid nå. Når har du første IKM? Min blir da først 1.juni ca, hvis ikke jeg er så oppslukt i dette nå at jeg roter til hele den faste syklussen min.

Skrevet

Ca 9 mai, klaffer det ikke da blir det ikke ikm før etter midten av juni. Jeg finner heller ikke el, noe som ikke gjør det letter. Skal teste morgen og kveld i neste periode fra ganske tidlig for jeg tror el var litt tidligere enn kalkultoren her sa det var mest sansynlig. Jeg utsetter også ufrivillig mens hvis jeg er veldig spent, men en test rundt ikm vil jo roe de nervene litt.

Skrevet

Hvor gammel er din første? Jeg har ei lita jente som ble to år på lørdag, så nå synes vi det er på tide med søsken. Jeg tror også jeg har el ganske tidlig etter mensen for jeg har litt vondt på den tiden, men vet ikke om det er før el, eller underveis. Kommer denne gangen ikke til å teste for el siden det er først pp, men ha regelmessig sex så får vi se hvor det fører oss. Hvis ikke det klaffer denne gangen tenker jeg vi prøver litt mer kalkulert neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...