Gå til innhold

Da har jeg hoppet i det! Magebilder av en 90+ i uke 23.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffa meg. Håper jeg fikk det til riktig da. Savnet noen som var litt større enn gjennomsnittet her, så jeg tenkte jeg kunne være en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint bilde=) Nydelig gravidmage=)

Skrevet

kjempe flott:)

Skrevet

Ser veldig flott ut!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk, takk! Var ikke helt enkelt å legge seg ut her, men nå føler jeg meg ikke bare feit lenger så da tenkte jeg det var greit. Skal legge ut oppdateringer underveis jeg nå.:)

Skrevet

Flott mage du har , deilig å se gravid ut altså.

Gled deg til augustbaby de er så deilige i alle fall min:)!!!

Skrevet

Bildene dine er kjempefine..Du er så ABSOLUTT ikke "feit" eller "tykk". Du er perferkt.

Gravidmagen var bare så nydelig.

Skrevet

Kjempe fin gravidemage!!!!!

Skrevet

Nåh... du skal bare bære magen din med hevet hode!! Du har skikkelig gravid mage og det er så utroooolig fint å se!!

Den var skikkelig søt altså!!!=)

Skrevet

fantastisk flott!!

herlig å se gravide kvinner med litt dameformer, jeg er heller ingen liten nett dame, men superstolt av magen!

ha et flott svangerskap!

Skrevet

Heia deg!! Flott forbilde, og saa er du jo kjempefin da!

Hilsen en annen 90+ ;o)) (som ogsaa er blitt stram og fin, hihi)

Skrevet

Takk! :) Endelig er skinnet stramt ja.

Skrevet

Hehe, mente at du ser stram og fin ut saann i utgangspunktet jeg da... ;o)

Skrevet

ingen ting og skamme seg over, du er vakkert gravid:)

Skrevet

Kjempefin mage du har;)

Lykke til videre i svangerskapet:D

Skrevet

Kjekt å se! Nesten på prikken som å se meg dette :o) du har termin to dager etter, og ca samme størrelse som meg.. jeg er da 90 +++ ;o)

Skrevet

Tror det er flere enn oss to, men sjelden man ser de formfulle damene legge ut bilder av kroppen sin her så da hoppet jeg like så godt uti det.:) Håper alt går bra med deg og magen fremover da.

Skrevet

Ja takk like så :o)

Nei det var det da, hehe.. spørs om jeg legger ut, men om jeg slipper å ha med dobbelthaka så kanskje ;o) Penere med bare magen liksom!

Skrevet

Kjempe fin mage :)

Jeg er 90+ jeg og, men har ikke fått så fin mage enda. Men er jo litt kortere enn deg og da.

Er det en gutt inni der?

Skrevet

Vet ikke og vil ikke vite kjønnet, men jeg har guttefølelse.:) Veldig mange sier jente, så jeg blir veldig i tvil. Jeg er 174 cm høy og synes magen er fortere stor denne gangen. Følger fin kurve på vekstskjema i flg jordmor.

Skrevet

gosj, jeg er 12 cm lavere enn deg jeg da :o) hm... synes liksom at babyen har veldig god innpakning her hos meg! Men har jo alltid lagt på meg på magen fort også :o)

Skrevet

kjeeeeempe fiiine bilder:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...