Gå til innhold

Hvordan formulere dette?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått mail fra hotellet hvor vi skal på bryllupsreise..

Om at vi er de eneste gjestene, bortsett fra 450 personer som er der på konferanse..

Spurte om dette hadde noe påvirkning i forhold til oss, og fikk da beskjed om at vi var de eneste utenom dem, og at det ville bli litt høylytt på hotellet da..

Lurer på om ikke jeg skal høre om vi kan få en gratis middag for denne "skaden".. Lov å prøve seg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Det er alltid lov å prøve seg...

Jeg har lang fartstid fra hotellbransjen, og det hotellet gjør i ditt tilfelle er å gardere seg mot at dere kan klage og få "gratis"/avslag på rommet i etterkant. Siden de sier i fra på forhånd om at det kan bli støy har de liksom fraskrevet seg en del av ansvaret.Skulle det bli noe helt vanvittig bråk og annet kan dere selvfølgelig kreve kompensasjon. Men hotellet tenker nok her at de gir dere muligheten til å ombestemme dere på forhånd, samtidig som de advarer dere.

Tror ikke det er noen gratis middag å hente i dette, men du kan heller be om en gratis oppgradering av rommet, og at dere får et rom som er i en rolig del av hotellet. Gjerne langt opp i etg (unna støy fra gate) og som ikke ligger over nattklubb/bar eller kjøkken.

Nå vet jeg ikke når dere skal gifte dere, men dersom de ikke er alt for lenge til kan du spille på "Vi har ikke tid/råd å finne nytt hotell" + "en konferanse på 450 stk har dere vel visst om lengre enn så her kort tid i forveien".

Lykke til :-)

Skrevet

Hei!

Takk for kjekt svar! =) Vi gifter oss 16.august..

Vi får bryllups-suite,så er vel ikke mer å oppgradere mtp rom..?

Skrevet

Bryllupsuite kan være mange romkategorier det....

F.eks et delux-rom som brukes som "bryllupssuite" eller kanskje en jr.suite, et excecutiverom etc....

Du kan jo ringe hotellet og spørre på generellt grunnlag hvilke romkategorier de har. Dersom det rom dere skal bo på ikke er høyeste kategori kan du be om oppgradering.

De færreste hotell i Norge har det som av internasjonal standard kan kalles en ekte suite. De fleste ta bare en av sine finieste rom og kaller det "bryllupssuite med bryllupspakke". Derfor kan det variere stort på pris og standard rundt omkring.

Hvilket hotell har dere booket på?

Skrevet

glemte å si...hotellet er ute i god tid med å gi dere beskjed nå hvis dere ikke skal bo der før 16 aug.

Skrevet

Okei =)

Det er på Strømstad Spa..

Skrevet

Jeg ville sjekket opp om det var noen andre hoteller i nærheten som dere kan bo på i stedet for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...