Gå til innhold

Bestemt meg for vogn: BRIO HAPPY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som liker den?synes den er kjempefin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer.

Akkurat samme som meg og den er såååå fin.

Skrevet

Så flott at du også liker den,har tenkt å kjøpe beige bag og brun sportdel, skal få en jente i juli. Hvilken farge skal du ha?

Skrevet

Vi også har den, og den er KJEMPE fin :D Er så fornøyd selvom den ikke er tatt i bruk enda... Vi har kjøpt den i beige og er veldig fornøyd. Håper vi fortsetter å være like fornøyd når den blir tatt i bruk i juli ;)

Skrevet

Den står klar på barnerommet her også. Valgte det gamle understellet da det var lettere og hjulene mer "off-road", og grå bag + sportsdel :o) Veldig fornøyd!

Nå ser det ut til at vi får begynt å bruke den i løpet av noen dager...har hatt rier siden kl 2 ;oP

Skrevet

Jeg har også bestilt BRIO HAPPY. VI er litt dristige og bestilte GUL!! Årets gule er litt varmere i fargen enn fjorårets. Den bli lett å kjenne igjen, dum å stjele og synlig i trafikken!

Det er nok av sorte og mørkeblå barnevogner i verden.....

GULT ER KULT!

Skrevet

Jeg synes også den gule er helt rå, men jeg er ikke så modig, blir nok brun på meg:)Egentlig har jeg lyst på alle fargene, de er jo så fine!

Skrevet

Jeg har valgt...kanskje litt kjedelig men, svart i både bag og sportsdel. Har så veldig lyst på den røde, men tenker kanskje jeg skal ha en baby til, så da kjører vi i trygg farge.

Har en svigermor som nemlig gjør stor sak ut av man ikke kan ha rødt til gutt, tåplig men akkurat denne kampen bare står jeg over og sparer irritasjonen til neste ting hun mener.

Har litt ulik farge på vognteppene også, så da vet jeg jo at alt passer til.

Men det er jo såååå mange fine farger i år.

Skrevet

Å samme her, den gule er bare så fin...og den røde og oransje... Vi får en jente i juni og han vi kjøpte den av sa vi bare kunne bytte i vår kjøpte svarte i en annen farge om vi ombestemte oss(selvfølgelig før hun kommer og vognen blir tatt i bruk), så går mange mange runder med meg selv om dagen..

Men uansett... Juhu! Vogna er jo kjempe fin uansett farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...