Gå til innhold

Til dere m to barn - ang leggerutiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har to barn, en på 2 år og en på 5 mnd.

Hvordan gjør dere leggerutinene når dere er alene på kveldene??

Strever litt m å få det til å gå opp:-)

Det er så masse som skal få plass den siste timen før leggetid. Grøt, barnetv, bade eller bare vask og tannpuss, nattasang eller amming...

hvem i seng først???

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også strevde voldsomt med dette. Men etter en stund gikk det seg til og nå går det kjempefint. Har en på 1 år og en på snart 3,5 år.

Vi legger minsten først (har gjort det i et halvt år).

De spiser samtidig og han får flasken sin. Hun ser litt på tv mens jeg legger minsten. Så går vi ned på badet og tar tannpuss og stell med ho eldste.

I førsten ble det litt skriking på minsten, men gikk inn med jevne mellomrom og til slutt sovner han av seg selv. Nå går dette smertefritt.

Masse lykke til.

Skrevet

Vi har allti lagt jenta vår som er eldst først,da hun vil i seng rundt 18.30,trenger mye søvn.Minsten tar jeg ned litt etter vi har lagt støresøster og han legger seg kl 19

Først har vi kveldsmat i 18 tiden med begge 2,så går vi opp og tar på pusj,pusser tenner og sånt i 19.20 tiden.

Dette begynnte vi med når minsten var ca 5 måneder og spiste skikkelig mat.Da var støresøster ca 2 år.

Dette gikk og går kjempefint når jeg er alene med dem og.godt med faste rutiner synes jaffal jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...