Gå til innhold

Er det bare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er meg som er veldig egoistisk eller hva?

Føler at sambo er lei meg,at han liksom er gått lei meg...:( Han snakker lite med meg og går bare på besøk til andre hele kveldene uten meg..I helgene går han ut og drikker,og vil helst ikke ha meg med da heller.

Vet ikke om det bare er meg men...en helg vi var med masse gode venner.+ andre par så holdt jeg han i hånda.Da sa han" du er så klengete" å det påpekte han dagen etter på også..

er jeg bare paranoid!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan vel alle gå lei av hverandre av og til, og i et forhold er det viktig å gi hverandre tid og rom til å være alene. En må få muligheten til å kjenne savnet etter den andre, kanskje det bare er det han trenger nå? Har dere det fint ellers?

Er du flink til å finne på ting uten han? Ofte glemmer man av egne venner, særlig hvist forholdet er nytt - for at forholdet skal klare seg tror jeg det er viktig å dyrke individuelle interesser i tillegg til det man gjør sammen..

Har du snakket med han om dette?

Skrevet

Hvorfor er du sammen med denne fyren? Han vil tydeligvis ikke ha noe nærkontakt med deg....

Beklager at jeg er så direkte, men les igjennom ditt eget innlegg en gang til, så tror jeg det går opp et lys for deg!

Jeg venter barn nr 2 på 2 år, vi har vært sammen i 3 år.. Samboeren min koser, klemmer og plukker på meg hele tiden. Han har null problem med å kysse meg foran bestemødrene mine, eller klype meg i rumpa foran foreldrene mine.. Han holder meg alltid i hånda når vi er ute, og han kysser meg på panna bare fordi han vil.. Med andre ord, han er ikke redd for å vise hele verden at han elsker meg.. Vil ikke du også ha det sånn? Syns du ikke du fortjener å bli elsket? Hadde han kalt meg klengete hadde han ikke vært kjæresten min lenger.. enkelt og greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...