SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Du skulle lage selv, ikke sant? Vil du forklare litt hvordan, slik at jeg kan faa noen ideer?
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Skal lage selv ja :-) Jeg har kjøpt brudeholder, oasis, grønn tape og Swarovski-krystaller her www.wedshop.se Veldig rimelig og god service! Har tenkt å lage en helt rund bukett av hvite blomster, bare å stikke blomstene i oasisen, samt noen blader for å få inn litt grønt. Stikker Swarovski-krystallene i midten av blomstene. Jeg skal også bruke noe gress (er det bjørnegress det heter mon tro...). Dette er buketten som inspirerer meg: http://www.brollopsguiden.se/galleriet/buketter.php Når du har kommet inn på siden scroller du deg nedover siden til bukett 12 på venstre side - den med rosa roser laget av "elever på S:t Görans gymnasium 2005". Dobbeltklikk på denne - så ser du min drømmebukett (bare at jeg skal ha den helt hvit med krystaller). Har for øvrig også kjøpt coragenåler for 9 kr stk på Wedshop :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå