Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har en sønn på 3 mnd som jeg gir mat for siste gang om kveld i ca 22 tiden, og da sover han hele natten og våkner ikkje før kl 1030 om morgenen. Er jo veldig fornøyd med det da, for da blir jo jeg også utkvilt. Men er det normalt??? han legger godt på seg og vokser godt selv om han så å si fra fødselen av har sovet hele natten. Gutten min er blid og fornøyd og stort sett en drøm å ha med å gjøre;) Men er det fler som har babyer som sover like lenge uten å få mat i mellomtiden??
mams-til-tre Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Så heldig du er da Noen barn er nok sånn ja, mens andre ikke sover rundt før de ernesten året. NYT DET!!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Det er like normalt som å våkne 3-4 ganger om natta. Bare nyt at han sover så lenge, og at du kan våkne uthvilt. Så lenge han legger på seg som han skal er det ingen fare. Gutten vår på 3,5 mnd, har siden han var 7-8 uker gammel sovet fra ca halv sju om kvelden, til halv sju neste morgen. Da kan jeg gi han litt mat - og så sover vi noen timer til (men som regel står vi opp i sju tida da) Alle barn er ulike sånn, og neste gang kan du få en som er stikk motsatt. Så det er egentlig bare å nyte det :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Min sover fra en gang mellom 19-21 til 05-06, ammer, og sover til 09 ca! Vi er heldige, så jeg nyter det ,men er innstilt på at det kan snu
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Vi er og så heldige! Snuppa legger seg ca kl 21, få da grøt og melk rundt 20, og sover til kl 10.00-10.30! Men vi må vel forberede oss på at det ka lett snu når de blir eldre Hun er snart 5 mnd, og sånn har det vært hele siden hun var 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå