Smånetta 14.mai Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg synes vekta har gått oppover litt ukontrollert nå på slutten og liker det ikke i det hele tatt. Spiser nok en del godis og er veldig glad i sjokolade, men det er en del av mitt normale kosthold uten at jeg legger på meg. Nå spiser jeg jo også såmye mat! Er kjempesulten hele tiden og og får stadig lavt blodsukker. I dag har jeg allikevel bestemt meg for å skjerpe meg, da. Men: Hva kan jeg spise som metter om kvelden? Har ulvehunger etter klokka seks. Har spist fire brødskiver nå og er fortsatt sulten. Det er da jeg pleier å ty til sjokkis. (Dødsdumt!) Noen av dere som har svangerskapsdiabetes, f.eks som har noen lure råd?
Rina82 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei! Jeg pleier å spise appelsin om kvelden. det metter en stund. Ellers drikker jeg o`boy uten sukker for å døyve noe litt på sjokolade behovet.
berta Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Fersk ananas, stenfrie druer og melon er veldig godt syntest jeg. En kopp te, eller rett i koppen suppe er også godt... Gulerot med dip...
Smånetta 14.mai Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Uten sukker? Er det søtningstoff i da? Frukt er ikke så dumt, altså. Men jeg må nok hjelpe til med noen brødskiver.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Åh! Der sa du det! Druer, melon og jordbær! Kroppen min skriker hurra!
togutter-08og10 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg pleier å lage meg smoothies om kveldene. Tar litt cultura eller yohurt,litt juice, fryste bær eller frukt. (Kjøp ferdige poser som ligger i frysedisken, eller kjøp på Svinesund om du bor i nærheten, veldig mye å spare på det) og en banan. Mos alt i blenderen og du får en sunn og mettende drikk som dekker søtbehovet. hvis du vil ha den litt mindre sunn kan cultura byttes ut med vaniljeis. Du kan også putte en liten neve frokostblanding i, så får du i deg fiber også. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå