Mini LK Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Det er helt feil lagt opp dette systemet med minst 2 uker fra el til ikm der du holder på å bli gal av er jeg -er jeg ikke?? Jeg har litt lang sykl. 35-37 dager og har mye mens smerter i hytt og p vær så jeg kan ikke se etter tegn der med mindre jeg hadde skrevet detaljert kalender, noe jeg selvfølgelig ikke har. Har 1 barn fra før og da fikk jeg ikke ømme pupper eller kvalme før etter noen uker og var ganske sikker på jeg ikke var ravid da jeg testet positivt. Er nå ennå 11 dager til ikm og vet ikke når jeg hadde el. Har hels lyst å teste hver dag nå alt. Sikkert mange som har det slik, må bare få det ut. Sambo tar det hele med knusende ro og lurer ikke en gang på når vi kan teste.
tuppa prøvd lenge Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 jeg også har det sånn...lang syklus på 35 til 37 dager med el smerter både før, under og etter el og gjerne menssmerter opptil et par uker før mens så med andre ord ubehag i hue og ræva i lange perioder i syklusen:-) rett før mensen så får jeg ømme pupper innimellom brystvortene og kvalme og sterke menssmerter og kramper. så det er med andre ord umulig for meg å se etter symtomer nesten. samboeren min også tar dette på strak arm og ikke tenker så mye på det. jeg har ikm rundt5-6 mai. men jeg ville bare si at jeg forstår deg godt:-)hehe
tingeling87 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 uff.. jeg kjenner meg også veldig godt igjen her. har ikke så lange sykluser som dere, men forrige var på 32 og denne blir på 34 tror jeg. jeg er sengeliggende den dagen jeg får mensen for jeg har så ufattelig vondt. har 6 dager igjen til ikm og er fast bestemt på at noen testing, det blir det ikke før dagen etter ikm. men vi får se hvordan det går:) lykke til begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå