Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Sambo er veldig flink her hjemme med husarbeid. Men han setter ikke pris på det jeg gjør hjemme. Prøvde å forklare han at det han var flink å gjøre i dag,må jeg gjøre flere ganger i uken..som tørke støv,vaske og støvsuge...Da sa han bare ja du gjør du sikkert...Som om han ikke er fornøyd med meg.Føler han har vært litt rar i det siste...Men hvis jeg tar det opp sier han bare at jeg er så sur eller at han ikke gidder snakke med meg:(
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Tror du trenger å booste opp selvtillten din selv jeg. Ikke vondt ment, vil bare hjelpe. Drit i det!! : ) Se på mora hans, det er der han ser deg. Gjør noe for deg selv en dag-som gjør deg glad og føler deg vel med deg selv
-Hengebuksvinet- Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 gjør jeg ikke sånne ting flere ganger i uka. Rydder og tørker over benker, ja, men ikke noen voldsom vasking. Det blir nok heller annenhver uke. Da jeg gikk hjemme i permisjon, var nok huset en del ryddigere og renere. Da mannen var hjemme, var det ikke noe renere, men han er heldigvis god på å rydde. Jeg har selv vært inne i den dumme sirkelen der jeg har syntes at han har gjort for lite, mens han har syntes at han gjør da minst like mye som meg. Dessverre er vi mennesker mye flinkere til å se hva vi selv gjør, enn til å se andres innsats. Tror du bør prøve å snu tankegangen litt. Det han gjorde i dag var bra, og da kan du jo godt si at det var deilig å sette seg ned i nyvasket hus. I stedet for å dra frem at han har gjort for lite andre dager. Kan nesten garantere at kommentaren din ikke frister han til gjentagelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå