flypapir Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har nå fått min flaske med babyklister, men er litt usikker på når jeg skal begynne å bruke den. Står jo at man skal begynne når man tror man kan være gravid (eller noe i den duren) på bruksanvisningen. Men hva vil egentlig det si? Bør jeg ta det f.o.m. el, eller skal jeg vente til ikm og en positiv test før jeg tar dette? Skal forøvrig ta den pga at jeg har mistet to ganger... Takk for svar!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg leste at en skulle ta 1-3 ganger daglig, 10 -15 dråper, i et glass vann, hvis ikke noe annet er foreskrevet. Selv tar jeg 10-15 dråper to ganger daglig hele syklusen. (Se forøvrig bloggen min for mer info)
bomsa Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det står på min at hvis man har hatt 1 eller flere sa så skal man bruke den fra el og utover. da skal man ta 10 dråper i vann. Hvis man har truende abort (er gravid og begynner å blø) skal man ta 50 dråper i vann. Eller man kan ta fra man oppdager graviditet og utover. Hvis man bruker hele syklusen blir det jo tomt fortere, og det kan jo ta noen sykluser før man blir gravide... Jeg anbefaler deg å ta det fra el og utover. Har dessuten snakket men en lege( og han sjekket med gyn på det sykehuset han jobber) ang dette og han kunne ikke si om det fungerte eller ikke, men det var ikke farlig å ta verken for deg eller fosteret....det er jo litt betryggende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå