Cybele Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Som jeg har forstått på mange her inne, samt lommelegen/pernille etc., har man et annet sekret (utflod) ved graviditet enn ellers. Man har med andre ord mer utflod enn vanlig, og hele tiden(?), i stede for bare en gang i måneden (el-sekret for oss andre ikke-gravide). Jeg lurer imidlertid på: Når oppstår dette gravid-sekretet? Fortsetter el-utfloden (ikke selve slimet, men den våte lotionaktige utfloden man har rett før og rett etter el-slimet) i stede for å tørke inn etter endt el, som det gjør hos de fleste kvinner? Eller kommer ikke dette gravid-sekretet før forplantningen, altså en ukes tid etter el? Jeg hadde el lørdag, og er utflodfri nå, tirsdag. Er det null sjanse for at jeg da er gravid? Vankelige formuleringer dette, men anyone? Takk for svar;) Litt grønn på alt dette:)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 tror nok det er like stor sjanse for at du er gravid som hos alle andre;) har ikke merket noe til denne forandringen i utfloden jeg.. ja litt mere.. men ikke noe forandring ellers.. og alle er jo forskjellige;) du får vente å se da:D spennende lykke til:)
Cybele Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Du er så fryktelig søt du, jippi:) Svarer alltid og er alltid positiv:) Takk takk:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hei:-) Hos meg begynte det ca en uke etter el, og har vart siden..er 9+4 i dag:-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg kjente ingenting før dagen før IKM, da kjentes det veldig ut som tanta skulle komme, men neida Er ikke mye mer, det virker egentlig som det er veldig tynt og kommer litt sånn hele tiden... Kjennes ut som bobler nesten, veldig rart Men er visst helt normalt. Kjente ingenting sist, så ikke tenk på det du! Lykke til
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Hm... nå har jeg ikke studert utfloden min så voldsomt før jeg ble gravid. Mulig det er litt endring i konsistensen, men ikke i mengden. Altså, jeg har ikke merket noen forskjell i det hele tatt. Har nesten ikke noe utflod i det hele tatt. Og jeg er i uke 12. Tror dette også er helt individuelt - akkuart som alle andre symptomer. Ingen er like:) Lykke til - håper spiren sitter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå