Monajenten Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 I dag var jeg deppa - i ca. et kvarter. DEN VAR FOR STOR!!!!!! :-( :-( :-( Men så fant jeg en annen drømmekåpe på Benetton og da ble jeg lykkelig igjen <3 Men fy søren så fin fasong det var på den da! Satt dritfint på skuldrene, men resten var sekk:-s :-( Og nå har jammen meg mamma tenkt å kjøpe den istedenfor:-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 du hønemor! om str 36 er for stort til deg så vil jeg ikke høre et ord mer om hvor misfornøyd du er! hehe. så flott at du fant en annen en da!!! jeg har lik kåpe som mora de!! woohoo!
Monajenten Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Mamma er veldig flott altså! Hun har alltid fine klær og kommer garantert til å kle den kåpen. Dustemams;-) Nei altså, jeg er smal i livet. Derfor. Men i bukser og sånn må jeg ha 38 som oftest, for jeg har brede hofter og feite lår, så bukser er det største problemet;-) :-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 heheh ja. jeg kunne hatt min i 38 selv jeg, men ble litt trangt over skuldrene. jeg prøvde først 42 og det var en sekk for å si det sånn! Mamma'n min sa hun ville ha sånn hun også, så det tar jeg ikke så veldig tungt. hehe.
Monajenten Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Hehehe en helt fantastisk og genial kåpe med andre ord! :-D Sånne liker vi! Men vi liker de aller helst passelig:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå