Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 og har bekkenløsning med mye vondt. Har vært sykemeldt 50% i tre uker, men er så sliten så sliten.. Har en liten gutt på to år som krever sitt av mamma uansett, og de dagene jeg er på jobb(jobber tre dager i uken) stivner jeg helt i bekkenet og må bare ligge etter at sønnen min er i seng. Skal til legen om en uke- og vet ikke helt hva jeg bør gjøre femover - be om mer sykemelding eller bare prøve litt til i 50%. Det går jo, men er så bekymret for at jeg skal få mye plager etter fødselen om jeg ikke er forsiktig nå. Andre i uke 32 som er helt sykemeldt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 30 og er helt sykmeldt pga BL.

Er kjedelig som bare det, men bedre det enn at jeg skal slite med det her lenge etter fødsel.

Be om en sykmelding og legg deg på sofan med goood samvittighet du :-) Er ikke bare-bare det her!

Skrevet

Jeg er i uke 31 og helt sykemeldt pga BL, fikk diagnosen i uke 16, og har vært veldig til og fra hel og delvis sykemeld hele tiden, men nå klarer jeg ikke mer....

Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du sykemelder deg, husk at det er du og babyen i magn du må ta hensyn til nå, og ikke jobben din:)

Skrevet

Er i uke 36 nå, har vært i 40% jobb siste 12 uker, og har jo egentlig kun en og en halv uke igjen til foreldrepermisjonen begynner.

Har likt veldig godt å jobbe litt, tre dager i uka, men begrenset gåing så mye som mulig. Tar alltid heisen opp selv om det kun er en trapp osv.

Men nå siste par uker har det blitt mye kynnere i tillegg, bare jeg reiser meg fra stolen. Må gå kjempesakte, og blir fortere sliten. Føler at konsentrasjonen svikter også. Så nå klarer jeg ikke å jobbe mer. Siste arbeidsdag imorgen.

Skrevet

Jeg er 31+5 i dag og har gått fult sykemeldt siden uke 5 pga blødninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...