Gå til innhold

har dere noen forbier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har noen men en ting som jeg ikke liker er når jeg ligger i solarium og lokker solsenga er jeg livredd for at den skal låse seg eller at jeg ikke skal få den opp... uff, klarer ikke å slappe av inni der!

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller heter det fobi?

Skrevet

ja... EDDERKOPPER!!! på det sterkeste

Skrevet

jepp

1edderkopper

2 angst for å gå inn i et rom som det er fullt av folk

3hater å gå i nærheten av stup eller på en bro for jeg får sånn trang til å hoppe he he helt sykt.

Skrevet

fobi:)

Eg har det for slangar. Ser eg det på TV, så må eg ha føtene i sofaen under meg, og tærne krøllar seg:)

Skrevet

Edderkopper...og generelt småkryp, men edderkopper er desidert værst.

Blæh....skjønner ikke hvorfor de er til....(jo, det gjør eg, men eg liker de ikke)

Skrevet

Mus.

Skrevet

Jeg er livredd flaggermus, og her som vi bor kryr det av dem.

Er også veldig redd for sprøyter.

Skrevet

I frykt for å bli forvekslet med en annen dibber tilstår jeg likevel at jeg har angst for å kaste opp....;-)

Skrevet

Edderkoppe!! så hate jeg å gå me styp, redd for å falle utenfor. så e rjeg gennerelt redd for høyder(Høydeskrekk) så hater jeg å kjøre sonne små fly som bare tar 50 mennesker å rister hele veien(tar heller tog som tar 8ganger så lang tid:P

Skrevet

Småkryp...grøsser bare jeg tenker på det..

Skrevet

jeg har også sprøyte skrekk å sykehus skrekk.. skjelden eg tar blodprøve uten at det e LIVSVIKTIG!!

Skrevet

Alltid vert edderkopper, men har ikke samme fobien nå etter å ha bodd alene noen år:p

Det verste jeg vet er å gå i rulletrapper..grøøøsss,hehe, livredd for å trø feil!

Skrevet

Eddiser og haier, av alle ting.. Ikke så utsatt for den siste der..

Og alt som har med øyne å gjøre.... Er kriminelt ekkelt å se på at noen tar på linser!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Slanger og ALT som minner om det.

Skrevet

hahaha! nøff nøff :-p

fobi for vepser.... går kaldt nedover ryggen bare å tenke på dem.

Skrevet

Flyvende insekter/småkryp. Vepser og humler og alt sånn. Helt jævlig!

Skrevet

Jeg får helt noia hvis det er enkelte insekter som er i fare for å fly/kravle på meg, feks møll, edderkopper, biller, ukjente insekter (kanskje spesielt ukjente - vet jo aldri hva de kan finne på, haha) og flyvelangbeiner. *hyyyyl* Hater å være sånn, men kan bare ikke styre meg.

Skrekken min har nok smittet litt over på snuppa på 3 for inntil nylig forvekslet hun insekter med lo (hybelkaniner, sokkelo osv) og fikk totalt grineanfall hvis hun så en hybelkanin. Måtte jo bare le da. Men i dag fant hun ut at hun bare kunne blåse dem vekk så da var det plutselig greit *flire*

Skrevet

MAUR!!!! og Brennmaneter.. Klarer ikke se på bilde av en maur engang, uten at jeg får skikkelige ukontrollerte grøssninger... Må gå med hette hvis jeg skal gå tur i skogen, for jeg er redd de skal falle ned på meg fra greiner i trærne - og kan ikke stå stille, må trampe med bena, så de ikke skal krype oppetter leggene mine...usj!usj!usj! Andre småkryp plager meg ikke, kan godt ta i edderkopper og biller og denslags...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...