Gå til innhold

Blør...! er i uke 14 i dag.. hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i stad, og helt overraskende var det blod på papiret... akkurat som mensen... pluss at det var en liten klump på det, på størrelse med en halv rosin eller mindre.... er det farlig? blir redd..... har ikke noe spesielle smerter, litt vondt i høyre side..... håper på svar raskt!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Vet desverre ikke hva jeg kan svare deg.

Ring legen du om det fortsetter, og viss ikke kan du slå på tråden til legekontor/jordmor i morgen for å høre. Men klarer du ikke vente så ta en tlf til vakthavende lege...

Krysser fingrene for at alt er bra!

Skrevet

da ringer du sykhuset så får du en ultralyd trenger ikke vere farlig men få sjekket det opp ring me en gang..håper alt går bra me deg å babyen

Skrevet

var på do nå, og det var ikke noe blod på papiret, så det virker som om det var noe som kom ut... ikke noe foster, men en bittebitte liten klump...??? hm, ringer legen i morgen tror jeg, men har vært der så mye i det siste pga sykmeldinger osv... så det er litt flaut..:)

Skrevet

Kan jo ikke vite hva det er, men siden det kun var da, og ser ut til å ha stoppet kan det ha vært et lite kar som har bristet, og klumpen kan være litt koagulert blod. Så det trenger ikke være noe farlig, og er sikkert ikke det, men du bør likevel ringe lege eller jordmor for å høre.

Krysser fingrene for at alt er i orden:-)

Skrevet

Hei. Jeg fikk sånn blødning når jeg var litt over 12 uker, skulle bare på do før jeg skulle legge meg så var det plutselig rødt på papiret, å jeg fikk panikk ringte gyn å fikk komme bort me en gang. alt i skjønneste orden, de sa det mest sannsynlig var et blodkar eller noe slikt som var sprukket. Hadde ingen smerter jeg heller.

Når er jeg i uke 14 og har hatt noen sånne tullblødninger, bare litt å har vært på sjekk å alt er i orden fremdeles. De sa at det var flere som kunne plages med blødninger fra uke 11-15 ca pga livmora som strekker på seg.

Tror nok ikke det er noe farlig. Men har du vært på ultralyd tiliere?

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...