Fiona- Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Det har jo vært skrevet om det en stund nå - dere som har rocket en stund, virker det? Blir magen etter fødselen borte? Kan jeg få midje? Jeg vil også ha...
snartmammapåny Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Etter tre uker med rocking hver dag, gradvis opptrapping fra 3 min til nå 20min siste 1,5uke, har jeg nå et magemål på 3cm mindre enn før rockering prosjektet mitt startet. Jeg har ikke tenkt å gi meg enda, for dette har jeg faktisk litt troen på. Har ikke målt midjen på startdagen da, så det angrer jeg litt på, men midjen har definitivt og blitt smalere. føler det på klærne, de sitter liksom litt annerledes.
Fiona- Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Høres lovende ut! Tror jeg må bestille en sånn en
Blopp1 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg har rocket i ei uke nå,og midjemålet mitt er blitt 3 cm mindre;-)))))))))))))))))) Jeg er mildt sagt knall-fornøyd. Merker at buksene sitter bedre,og noen av dem er til og med blitt løsere. Anbefaler deg absolutt å kjøpe en..................
snartmammapåny Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Oj da, 3cm på en uke?=?? og jeg som var fornøyd med mine 3cm på 3 uker..hihi
2-barns mor Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg også fristes av å prøve en slik. Men hvor anbefaler dere at jeg bestiller den fra? Kan alle klare å rocke selv om de ikke klarer å rocke med vanlig rockering?
snartmammapåny Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 mye lettere å rocke enn med vanlig rockering. Denne har vekter så man får mye lettere fart på den. jeg kjøpte min på ebay av sports-hoop, men du får den på www.sports-hoop.com .
2-barns mor Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 takk for tips. Er den mye rimeligere i utlandet enn her i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå