Gå til innhold

Mia går selv :-)

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for den store lille jenta vår som endelig tør å slippe taket! Hun fikk en minimais, og glemte tydeligvis hvor skummelt det er å stå alene. Jeg satt og tok bilder, og plutselig begynte hun å gå! Fikk endelig switcha over på video og filmet slutten, det var skikkelig moro :-)

Jeg ble så ivrig at jeg hadde kameraet tiltet sideveis,men det kan jeg sikkert gjøre om hehe. Hurra for en stooooor milepæl! Nå er ingenting trygt lengre hehe.

Hilsen superstolt mamma ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååå så flink hun er og så stolt du må være!

Utrolig gøy!!!!!

Gleder meg til å se henne i action! :-)

Skrevet

Gratulerer til lille Mia. Kjempeflink er hun. :-) Er nok stor stas å endelig få oppleve at lillejenten slipper seg og tripper avsted helt alene!

Skrevet

Gratulerer så mye med walking baby! Så gøy at du fikk tatt litt bilder og filmet. Kan tenke meg det var jubel i stuen at det var stolt mor og stolt Mia! Gleder meg til å se henne stabbe avgårde med en minimais i hånden!

Skrevet

Så gøy. Legg gjerne ut film på FB. Kos dere og nå skal du se det går fort fremover.

Skrevet

Så artig! Kan tenke meg dere var bra stolte begge to ja. Gratulerer med en gående lita jente.

Skrevet

Flinke Mia! Skulle likt å sett mamma når du beviste at du kunne gå...he he. Nå har du en hel verden foran deg. Kos deg messe med gåingen.

Klem

Skrevet

Så flink hun er! Skjønner at du er stolt, det er skikkelig kjekt å se når de tør å gå alene. Til sommeren løper hun rundt med mammaen på slep :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...