Gå til innhold

Termin i morgen, Tønsberg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere her som er flergangsfødende og skal føde ved SiV? Har en gutt på 6 og jente på 3 som venter i spenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. venter spent på nr to..hadde termin på søndag mens termin i morra.. så håper noe skjer snart. har ei jente på 2 fra før. bor i tønsberg og skal føde på siv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Så spennende! Det gikk veldig fort med min nr. to, det begynte med vannavgang, og under 5 min. mellom hver ve med en gang etter at vannet var gått- så var hun ute etter 2 1/2 time!

Nå har vi helgardert oss med barnevakt frem til søndag, så håper det skjer noe SNART - selv om jeg gruer meg litt til alt man skal igjennom.. Har født uten smertestillende de andre gangene, men hvis jeg rekker å få Epidural denne gangen, så vil jeg prøve det. Har en søster som fødte for et år siden, førstefødte, og hun var veldig fornøyd med det - samboeren måtte fortelle henne når hun skulle presse..!

Har du tenkt noe på om du vil ha smertestillende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. håper også på å føde iløpet av helgen..

Har i utgangspunktet tenkt å føde uten noe smertestillende. gjorde det sist og det gikk veldig bra.. Håper noe skjer snart, kanskje vi havner på barsel samtidig.. lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er ungene sendt avgårde til besteforeldrene for helgen, og vi er klare for fødsel! Ikke noen nye tegn i dag heller, men får vandre litt i Slottsfjelltrappa i morgen, tenker jeg;-) Lykke til du/dere også, så ses vi kanskje på barselavdelingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er idè.. skjer ikke no her heller.. begynner å bli litt motløs, er jo så kjedelig å vente.. får gå ut å leke med lillesnupp i det fine været så kanskje det skjer no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg i gang! Hvordan går det med deg? Det begynte med mensmurringer i natt kl. 3, og har gått hakk i hakk siden det.. Har ikke hatt så lang fødsel før, så nå får jeg erfart det også. Føler jeg har gått og "vugget" i hele dag. Nå er det ca et kvarter mellom hver rie, og vesla spreller og vil ut! Slimproppen (liker ikke ordet) gikk i 12-tiden, nå venter jeg og ser om vannet går snart.. Samboeren lager fiskesuppe, håper vi rekker å spise! Lykke til hvis jeg ikke får vært på nettet mer i dag! Skal se etter deg i helgen;) Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende.. her skjer det ikke noen ting enda.. håper det snart skjer no for begynner å bli dritt lei av å vente.. får håpe det skjer no i kveld/natt.. har snart gitt opp håpet om at denne babyen skal komme av seg selv.. håper fødselen gikk fint og at dere har det bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det hele overstått - og vi er hjemme fra sykehuset igjen:) Lillejenta kom ut etter bare en time på sykehuset.. Lurer på om dere har født? Jeg går rundt i lykkerus, og er temmelig "mørbanket".

Lykke til hvis det ikke har skjedd noe enda! Dette er VERDT å vente på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sitter her enda jeg ikke no som tyder på at denne babyen vil ut.. skal på overtidskontroll i morgen så da skal jeg ikkegi meg er 2 uker over termin nå er helt forj.... Har nesten gitt opp håpet om at han kommer av seg selv så får se hva de sier i morgen, men tror ikke jeg kommer til å gi meg må ha denne babyen ut før jeg blir sprø..

 

Gratulerer masse med lille tulla kos dere masse.. håper det er min tur i helgen.. så da blir jeg vel snart tobarns mor gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...