juzza Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hvor ofte støvsuger dere? Synes det er så mye støv her hos oss, det legger seg svære hybelkaniner bare på noen få dager! Soverommet vårt blir kjempestøvete.. Hvor ofte vasker dere? Feks. på badet.
Gulp Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Støvsuger ca hver dag, stue og gang ihvertfall, skjønner ikke hvor alt kommer fra....Vel, smuler og sånt kommer jo fra minsten da. Burde vasket mye oftere overalt egentlig, føler jeg må være alene hjemme for å få gjort det ordentlig, og det er jeg jo aldri, hehe. Vasker badet ca 1 gang i uka, det er lite og blir fort skittent
Mrs. Bouquet Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Før hver dag og kanskje flere ganger i røyteperioder, men etter at hunden døde holder det som oftest med annen hver dag, selv om det blir liggende mer smuler på gulvet på kjøkkenet.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Støvsuger stue, kjøkken og gangen hver dag, er nødt til det siden vi har hund... Tørker støv i stua å kjøkkenet ca 1 gang i uka, og vasker gulvene i stue og kjøkken annenhver dag. (Vi har lagt ett nytt gulv som er helt umulig og holde rent, blir sånne fotmerker/potemerker når vi går på det, så det ser skikkelig skittent ut etter bare noen timer...) Elllers vasker jeg badet og soverommene når jeg ser det er behov, kanskje ett par ganger i mnd.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Støvsuger nede hver dag, og oppe ca to-tre dager i uka. Vasker 1-2 dager i uka, alt etter som behovet melder seg.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Gulver vasker jeg når det er begynner å bli litt for mange flekker på kjøkkengulvet, men ikke noe fast tidspunkt. Do og rundt vasken tas ca. annen hver dag (ved behov) badekaret vaskes etter bruk av meg, men spyles bare når minsta har badet. Ellers må det tørkes støv av flisene rundt badekaret ett par ganger i uka.
temine Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Her tas alt en gang i uka. Kjøkken, stue, gang, kontor og soverom samt do/bad og vaskerom. Skifter også på sengene og lufter dyner/puter. Skulle sikkert støvsugd/vaska kjøkkengulv oftere, men orker ikke bruke tid på det, er ikke alt for glad i vaskekosten;)
simba>>>3gutter Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Støvsuger når det trengs, ellers har vi storvask ca engang i uka. men på denne tiden burde vi vært litt flinkere, de ser ikke ut, spes kjøkkengulvet. har verandadør på kjøknet og gutttungen og bikkja går inn og ut der med sko(guttungen) og drar med seg mye inn. Badet blir vasket ordenlig engang i uka, men jeg tar vasken og doen 2-3 ganger.
maria isabell Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 vaskehjelp hver 14 dag..akkurat nå er det all vaskingen vi har..sliter med kraftige kynnere og eksamen pluss en aktiv 1 åring...må liksom prioritere...liker å ha det reint å ryddig rundt meg...er veldig glad i vaskehjelpen,kunne ønske hun kom en gang i uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå