*Minnie Mus* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Min 2 års gamle sønn har i lange tider drevet med å kastet ut alt han har oppi senga si etter at jeg har lagt han. Dette er ting han vanligvis har oppi senga og liker å ha oppi der når han skal sove. Koseteppet hans, Ole Brummen hans samt dyne, pute, smokk osv. Så roper han etter en liten stund; kom og hent tingene til meg. Så da må jeg fly opp trappa for å hente tingene hans opp til han igjen, hvis ikke blir det hyl og skrik. Nå har jeg sett meg lei på det, så jeg sa det til han i stad at hvis han kaster tingene ut flere ganger, får han ikke ha de oppi senga si i natt. Nå ligger han og skriker av full hals, men jeg hører på gråten at det er sånn "jeg er bortskjemt og du må gjøre som jeg sier"gråt. Har prøvd å forklare det for han at når han kaster tingene ut, kommer ikke mamma for å hente dem. Hadde det vært et engangstilfelle hadde det vært greit, men hver eneste kveld gjør han det samme, 1-3 ganger. Synes egentlig at det er på tide han lærer nå... Så nå er jeg litt i tvil... Hva hadde dere gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå