mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 og jeg vet ikke helt hva jeg føler. Fikk vite at alt var i skjønneste orden med jenta mi og det er jeg kjempeglad for. Det var kjempefint og ligge der og se på skjermen,så jenta mi veldig godt og angrer ikke på at jeg gikk nå,det jeg derimot er litt skuffet over at jeg kun fikk med meg noen få blider hjem på plate. Ingen papirblilder i det hele tatt. Sist med gutten min,fikk vi hele undersøkelsen med på film og fikk mange papirbilder med i tilegg. Tror vi prøver en plass til,føler jeg sitter igjen med så lite nå i ettertid,men kjekt mens jeg lå der og så den lille jenta mi. Synes hun lignet på broren sin jeg.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Så dårlig at dere ikke fikk med dere mer hjem!! regner med at dere har betalt for denne undersøkelsen,og da burde dere jo få med mer!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Ja,jeg føler også det. Kjenner at jeg blir bare mer og mer skuffet,så nå håper jeg at det er andre som har mulighet til å ta meg inn,før det er for sent å ta 3 d. Har jo så masse fint fra gullgutten. Kjenner nok at hormonene strømmer litt på her ja.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg forstår godt at du er litt skuffet over at du kun fikk med deg noen bilder på cd-rom. Likevel håper jeg at det var en hyggelig opplevelse, og at du fikk noe ut av tiden du fikk se henne. Hvor langt er du på vei nå, og hvor fornøyd er du med at du valgte 3d på det tidspunktet du gjorde? Jeg vil også ha 3d, men er usikker på hvilken uke jeg skal bestille time til.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Skal krysse fingra for dere:) bedre lykke neste gang, og er de like dumme der, så bruk kjeft som aldri før..vi har lov til det nå
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg er 25+4 og jeg er mer fornøyd med det jeg fikk se denne gangen enn da jeg var i uke 28. Alikevell var det en fin opplevelse i uke 28 også, selv om han var litt stor og vanskelig å fange ham opp.Fikk liksom bare ansikte med,nå fikk vi liksom se litt mer også.
mamma21*Har født* Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Kommer også nettopp hjem fra 3d... er skuffa!! selfølgelig var d kjekt å se at alt stod kjempe godt til md lille gutten vår fikk også bare bilder hjem på cd rom. hadde håpet vi skulle få brenne film på cd rommet. mn hun jordmoren som hadde 3d UL hadde misforstått og trodd vi mente å ha bildene på cd. dessuten ble bildene dårlige. Ikke jordmor sin feil da. Gutten vår ville ikke ligge i ro dessuten lå han så dumt til md ansiktet sitt og at navlestrengen lå forann fjeset hans.. :/ men men! Er iallefall fornøyd md at han vokser som han skal og ser frisk og fin ut. han var rundt 900-950 gram. nesten en kilo nå
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 Ser du bor i stavanger du også,hvor var det du var? Jeg har termin 10 august og fikk høre at jenta mi lå rundt 900 gr hun også,når har du termin?
mamma21*Har født* Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Stemmer d Var på Mama Stork(i sentrum). en jordmor som har privat UL der. du da? Jeg har foresten termin 2 august
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2008 Jeg var også der,det var ikke du som gikk inn etter meg da? Hun var veldig hyggelig og koselig,men er missfornøyd med minnene jeg sitter igjen med.
mamma21*Har født* Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Kanksje d hadde du md dg mann og en liten gutt? Ja mener det samme som deg. Har vært hos henne før og vet jo at det ikke var hennes feil. Men er skuffet over minnene som du sier ja...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 Ja,jeg hadde det. At hun har problemer med å se babyen pga slik den ligger,er jeg helt enig i at ikke kan skyldes henne. Det er slik som en må ta med i bergningen,men det er minnene jeg tenker på,når jeg ser på hvor mye vi fikk med på gullgutten og hvor lite vi nå fikk,så sitter jeg igjen med en enrom skuffelse. Kjempekoselig dame,det var hun og hun virket dyktig på det hun gjorde,så hvis det var noe medesinsk jeg var redd for,så hadde jeg glatt kunne gåttt til henne.
mamma21*Har født* Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 Okei da husker jg dere Utrolig søt gutt du hadde forresten Tror ikke jeg kommer til å velge 3D viss jeg går gravid en gang senere. Syntes ikke vi fikk så mye ut av det. Men var litt deilig å vite at han vokser som han skal iallefall og at han har det bra inni der
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2008 Takk for det,synes jo selv han er super skjønn da,men hvilken forelder gjør ikke det? :-) Synes heller ikke vi fikk så mye for pengene hos henne,synes jeg fikk mye for pengene sist,så nå prøver jeg en gang til og ser om jeg blir mer fornøyd nå.
mamma21*Har født* Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Ja hvem gjør vel ikke vet du hva hvilket kjønn som gjemmer seg i magen din da? Skal du prøve 3D en gang til en ny plass?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 Ja,jeg har en liten jente i magen min jeg. Etter slik du skrev regener jeg med at du har en liten gutt. Ja,jeg prøver en ny plass,vil jo gjerne ha like mye minner nå som det jeg fikk sist.
mamma21*Har født* Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Ja d skjønner jg godt vi nøyer oss md å la d vær vi nå.. han har ligget likt og så dårlig til alle gangene vi har vært på UL før, så gidder ikke ta sjangsen på å "kaste" vekk enda flere penger på UL. Skal ha en liten gutt ja Lykke til md neste 3D da, håper d blir bedre neste gang
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. mai 2008 Håper også at det blir bedre denne gangen og at hun ikke gjemmer seg. føler liksom at jeg vil ha noe mer minner,derfor vi prøver igjen. Har dere tenkt på navn?
mamma21*Har født* Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Ja vi har begynnt å tenke på navn men d har allerede blitt endret en gang til nå. så vet jo aldri om vi kommer til å endre på d igjen. Kanskje vi til og md endrer på d når vi får se gutten. Vi skal holde d hemmelig fram til fødselen. Har liksom lyst å holde noe hemmelig og pluss siden vi ikk er helt sikre enda. Dere da ?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. mai 2008 Vi hadde nanvene klare før jeg ble gravid,så ja,vi vet hva tulla vår skal hete. Har allerde begynt å tenke på navn,hvis vi skulle få en til*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå