mamma igjen i januar :) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er 6 uker nå supertakknemlig for svar
Krusemynthe Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg var aktiv vb-spiller i forrige sv.skap, og spilte til jeg følte at magen stakk såpass ut at det ikke var godt å ligge på magen.(sa 12-15 uker) Jeg merket liksom på kroppen at nok var nok. Har sett de som spiller lenger - men jeg er av typen som ikke gir meg på tørre møkka for å redde en ball, og da kan ting skje (fall, pannekaker, kollisjoner m.m) i kampens hete... Hvis du har trent vb gjennom en periode har nok kroppen det som trengs av støttemuskler/bekkenmuskler for den aktiviteten. Men hvis du har tenkt å begynne med det som noe nytt ville jeg nok vært skeptisk. Lykke til anyhow.
mamma igjen i januar :) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 tusen takk, har spilt i ett halvår ca. Da drar jeg på trening jeg gitt
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Sist spilte jeg til jeg var rundt 16uker, da begynte bekkenet og krangle + at jeg følte jeg ikke kunne yte max(slenge meg osv) da var det ikke gøy lenger. KOmmer til å savne beachvolleyen denne sommeren, men det orker kroppen ikke hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå