Bettybu Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Blir med på firmafest/blåtur en lørdag. Fremfor fredag?? Dersom en kaster bort/ødelegger en dag i sammen med dine ansatte, burde du ikke heller holde deg hjemme?? Dvs har DEN innstillingen til sosialr samvær??? Skulle være med å planlegge, men har mistet gnisten når sjefen har den innstillingen!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Personlig foretrekker jeg fredag fremfor lørdag, MEN, om det hadde vært i den settingen du beskriver, så hadde det vært ett fett. Da hadde jeg bare vært glad for og kunne finne på noe med kollegaer
mamman til to gutter Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hva med å arrangere familietur eller en fest lørdag kveld? Sosialt samvær er hyggelig, men hvis det tar hele lørdagen ville jeg synes det var kjedelig å miste den tiden med mini. (dvs nå er jeg i permisjon og kunne dratt bort en lørdag, men når jeg begynner å jobbe igjen ville jeg heller ønsket at det var om kvelden når mini uansett har lagt seg)
mamman til to gutter Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Glemte å si at jeg uansett hadde blitt med og ville helt sikkert hatt det hyggelig!
Bettybu Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 De er ikke snakk om en hel dag, men "noe" på kvelden.. Fra ca 19-20.00 og utover.. Det komme såklart an på om det passer for flest mulig, men det ble fremstillt som helgen ble ødelagt om det var på lørdag.. Det er vel det samme om en er "Bakfull" på lørdag eller søndag, om det var det som var problemet hennes....
hekrimamma Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg synes du ødelegger en hel helg ved å ta firmabåttur på en lørdag ja. Er derfor heller stort sett ikke med på aktiviteter som angår jobben på lørdager. Det blir litt anderledes om det er en hel helg og vi reiser bort. Jeg synes jeg bruker såpass mye tid på jobb og med kollegaer at jeg prøver å holde helgene "hellige" og til bruk sammen med venner og familie.
Lekamøia Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg synes man i størst mulig grad skal unngå å legge jobbrelatert sosialt samvær til helgene. Dette rett og slett av hensyn til at mange har familie. Jeg tror at dere vil få flere med på turen/festen hvis dere legger det til en fredag enn om dere legger det til en lørdag. På jobben hos oss er det en uskreven regel om å helst ikke bruke lørdag/søndag. Helst legges firmafester/sosiale happenings til kvelder midt i uka, mens det blir fredag til lørdag hvis det er overnatting.
*Minnie Mus* Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Virkelig? Jeg foretrekker helt klart lørdag. Liker å komme hjem på fredag og slappe av litt, dra på tur på lørdag og være hjemme til søndag... Synes det er langt bedre, for da kan jeg sminke meg og fikse meg i stand så lenge jeg vil (treg).... Ungene og sambo ser jeg jo så mye alikevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå