Lillegull og spiren Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 er så lei,lei meg,sint,bitter og dritt lei alt som har med å få en posetiv test.hadde jo litt ekstra håp denne mnd pga sprøytene,men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei da....bli aldri min tur:( Nå vil jeg bare grave med ned og aldri komme opp igjen,,, klarer ikke å si til meg selv lenger at joooo da...dette går bra.for det gjør det jo ikke:(
superklar Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Føler med deg. Fikk mensen i går, og jeg som klarte å finne så mange tegn... Sikkert unødvendig, men lykke til neste mnd:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Huff og huff altså. Jeg har tenkt på deg jeg og håpa du skulle få en positiv test!!! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det for vi strever vi også. Det å teste å få blendahvite tester er helt grusomt å oppleve igjen og igjen. Jeg har nå bestemt meg for å ikke teste før det har gått minst 35 dager siden forrige mens. Dette for å slippe neg. tester som jeg irriterer meg å ha tatt uten grunn. Når den teite mensen kommer så synker ihvertfall jeg ned i avgrunnen en stund og våkner litt til liv igjen når EL nærmer seg. Her i gården er det ikke funnet noen feil med noen av oss, og det er nesten det mest frustrerende for da er det ikke noe å "reparere" heller. Jeg tenker når jeg er optimistisk at det skjer jo nesten alle andre, så da skjer det nok oss også:-D Jeg lurer nå på om det faktisk er noe i det at jeg tenker så veldig mye på hele tiden at jeg faktisk ødelegger for meg selv, men det er jo håpløst å slutte å tenke på det også da. Lykke til i neste pp!
parri Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 hei jeg fikk også mensen , jeg trodde nesten at jeg var gravid, men fikk mens tre dager forsent ja ja, vi får håpe at vi ikke får tanta neste måned. ikke bli lei deg, det finnes håp.
Randis Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hei, har sett deg her inne leenge. Jeg var Randi først så Randi med knøtt å nå Randis. Skjønner godt at du skriver FAEN! Nå må det nå for svarte bli din tur snart. Du ser jeg banner. Jeg banner aldri ellers.. Ble sint og veldig lei meg da jeg så at du skrev dette. Synes det er urettferdig. Skjønner følelsene dine godt. Skal du gå på sprøyter neste mnd og? Jeg heier på deg. Ikke at det hjelper så mye men jeg sender en trøsteklem til deg.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Huff, leit å høre at det ikke gikk. Krysser fingrene for at spiren sitter neste pp. Vil sende deg en stooor trøsteklem.
Lillegull og spiren Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Begynte å grine jeg nå damer,dere er jo bare så utrooolig gode å ha.Skriver så myyyye fint til meg,også har dere det helt likt selv. Det muntrer meg fatisk opp og jeg kjenner at det varmer i hjertet med all den støtten som dere gir her inne. Har på en måte så utrooolig tom følese inni meg,er så rart...føler at det mangler noe...føler på en måte at jeg ikke er hel,og det kommer av at savnet etter et lite barn er sååå inderlig stort. Som mamma sier til meg....HUSK AT BAK OM SKYENE,ER HIMMELEN ALLTID BLÅ....dette har ofte hjulpet meg i triste dager,men det er måte på hvor lang den skyen skal være..he.he nå vil jeg ha frem den støreste sola...en baby:) takk for at dere er her for meg og alle de andre...det betyr mye.
Lillegull og spiren Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 dytter så dere fikk med dere hva jeg skrev
Cybele Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 ÅÅÅ, Baas:) Du som alltid er så søt og kul og god å ha, jeg ønsker deg så veldig inn på 1.trimester, og det skjer i mai! Ikke annet vi kan gjøre, enn å komme på masse argumenter for hvorfor det er topp og superbra at du ikke ble gravid denne måneden, men blir det i mai i stede. Jeg begynner listen for deg (oss), jeg: * Hurra, du slipper at barnet ditt har bursdag i januar, altfor tett inn på julaften *Hurra, du kan drikke et glass vin til eller to, før du må legge inn vin-årene i ni måneder + amming *Hurra, du får en nydelig februarbaby, et vårbarn ( om man legger godviljen til, hehe) *Hurra, du vil antakelig kunne gå ut denne sommeren uten å se kvapsete og rar ut. I og medat du blir gravid i mai (ja!), så får du ikke synlige bivirkninger (kan man si det om en graviditet?) før til høsten, når ullgensern er på! *Hurra, du flytter inn på 1.trimester sammen med alle oss andre, som føler vi kjenner deg og ønsker deg alt godt! Jeg, du, loppa, luna24, randis, susan78 og alle de andre. Vi skal holde i hendene og tre inn på 1.trimester i begynnelsen av juni:) :)
GledeGlede Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Uff.. Føler med deg Baas. Nettopp kommet inn her på BIM så har ikke "fulgt historien" din. Men skjønner på de andre her at du virkelig har fortjent det! Støtter opp Babyhåp om at det blir noe i mai:) Syns forresten du var veldig søt og snill nå Babyhåp med den listen:) Var en god liste faktisk!
GledeGlede Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Ikke missforstå meg!! Når jeg skriver "har fortjent det" så mener jeg jo selvfølgelig at du har fortjent å få en spire!
Randis Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Skjønner det kan føles tomt og at noe mangler. En gang må bli din tur også. Sola kommer når man minst venter den. Kos deg med prøving fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå