Katsi Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Når man minst venter det!!! Har prøvd noen mnd nå, men bestemte oss for å vente etter TR sist. Har en jobb som vanskelig lar seg kombinere med graviditet/permisjon og hadde egentlig bestemt meg for å fortsette i den en stund til...hmmm... Hoder må legges i bløt Oppskriften? Eneste jeg har gjort annerledes ( utenom minimalt med sengekos, hehe) er å spise regelmessig, har nok hatt for lavt inntak på mat de siste mnd...
Cybele Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hurra! :) Gratulerer så masse! Når hadde du sex mht til eggløsning? Dagen før, samme dag, eller dagen etter? Og dreiv du å lå med beina høyt og slikt?
GledeGlede Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Gratulere så masse:) Det ser ut som når man lar "roen senke seg", og ikke er så fiksert på å bli gravid, at man blir det:) Lykke til med svangerskapet:)
Katsi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Takk, takk:) Er litt usikker på om det klaffet før, under eller etter el. For å si det sånn, de gangene vi hadde sex denne mnd kan telles på 1 hånd:) Lå ikke med bena høyt eller noe, vi hadde bestemt oss for å vente med nr 3...
Katsi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk alle sammen! Var ikke så fornøyd da jeg stod med positiv test i hånda, siden vi hadde bestemt oss for å vente pga jobben min, men nå har jeg begynt å glede meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå