Christina32 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hei Har oppdaget en blødning i dag. Kom ikke så veldig mye, men blandet med utflod ser det jo litt mer ut da. Har en doppler til å finne hjertelyd med og har klart å finne hjertelyd. Er alt i orden da?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 hei.. uff da, men det må jo ikke være noe galt.Du fant jo hjerte lyden. Men du kan jo ringe lege eller Jm i morgen å høre, sånn at du kan bli roere i kroppen. Men ta å legg deg og slapp av så går det sikkert over...
M*A*S*H* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 En pitteliten blødning kan være brist i de skjøre slimhinnene, enten pga sex eller av seg selv. Blør du så det ikke holder med et truseinnlegg og du trenger bind bør du snakke med legen din i morra og få henvisning til gyn/ul. Det er veeeldig tidlig uansett å høre hjertelyd uke 15. (sikker på det var fosteret?)
Christina32 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Takk for svar, Har hatt sex for et par dager siden og blødde også litt så da har jeg kanskje skjøre slimhinner. Jeg er ganske sikker på at det var foster. Hjertefrekenvsen var jevn på 162, og har hørte hjerte hos lege og på ultralyd og begge ganger var frekvensen på 160-168 så jeg er ganske sikker på at det var det jeg fant. Uff ja, jeg får bare slappe litt av å se hvordan det går da.
M*A*S*H* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Sender en lykke til klem, jeg. Høres helt klart ut som fosteret, ja - det er en god lyd. Du er heldig som har fått høre den så tidlig!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg har hørt hjertelyden i uke 12 hos JM.. Gjorde det sist. Var hos Jm i uke 8-9 da hørte vi å hjerte lyden, vi er ganske sikkre.
Christina32 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Ja, det er en hyggelig lyd. Jeg får bare vente å se, kanskje legge meg ned å se litt på tv. Har ikke mensmurringer, men føler at det strekker seg litt i livmor bare. Og nå har det heldigvis ikke kommet mer blod så da går det sikkert bra. Føler meg skikkelig hysterisk, og litt rar som spør dere om det går bra, for det vet jo ingen, men det er hyggelig når man kan trøste hverandre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå