Bærta å babyn Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hvorfor i all verden har danskene det???
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Og hvorfor skulle de ikke kunne få ha det? det finnes da morsdager rundt omkring i verden, og alle har da ikke det på samme tid som Norge. Her i USA nærmer det seg morsdag nå, er i hvertfall vanvittig med reklame om det. Og jeg prøvde meg på at mannen min måtte sørge for gave til meg, men den gikk han ikke på siden vi feiret den norske morsdagen i februar. pokker....hehe... .
♥sjiga♥ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 hvorfor i alle dager reagerer du på det? får ikke danske mødre lov å ha morsdag? hvem sier at denne dagen må være på samme dagen som normenn feier den?
petite fleur Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Hvorfor i all verden har Frankrike nasjonaldag 14 juli??!! He he...;-D
najs Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Da kan jeg fortelle deg at det er norge som ikke følger den internasjonelle morsdagen. Første søndag i mai har danmark, sverige.... Norge hade også det før med siden det ble for tett med 17 mai ble det bestemt at norges morsdag blir lagt tidlig på året;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå