Gå til innhold

Er acta graco bilsetene større enn andre bilseter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var å kikket på seter i dag så synes jeg at det så så mye større ut enn di andre...? Er det noen som har dette setet? Er det uhamstelig å dra på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt dette setet. Har ikke fått brukt det enda da men..synest det ser litt større/romsligere ut enn de andre men vet ikke helt..det er hvertfall ikke noe tyngre! Lettere enn de fleste andre. En av grunnene til at jeg valgte det setet!

Skrevet

Vi har også kjøpt Acta Graco setet, mye av den grunn som millie-beibi skriver, at det er mye lettere enn mange av de andre settene.. Har ingen erfaring enda, men kjenner andre som har hatt det og de har vært veldig fornøyde :D

Skrevet

Jamen så lenge det ikke er tyngre enn andre så har det ikke så mye å si-jo lettere jo bedre:-)) Tror gjerne jeg går for dette sete jeg og-tusen takk for svar:-))

Skrevet

Er det babybilstolen med base du mener? Den er i hvertfall ikke noe større enn hts besafe izi zleep, og mye lettere enn nevnte. Hadde babybilstolen til acta graco til førstemann og kjøpte samme (bare ny versjon) til babyen vi venter nå. Var superfornøyd.

Skrevet

Jepp-babystolen med base.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...