Gå til innhold

svetter som ....!


KarinB

Anbefalte innlegg

jeg har begynt å svette så sinnsykt mye! Det kommer sånn i perioder, spesiallt om natten. Svetter på de rarest steder. i natt voknet jeg av at jeg svettet på hoftene og lårene(!) Ble nesten redd vannet var gått, men det hadde jo vært enda mere da vil jeg tro. Var jo ikke vått i sengen, men oppå lårene liksom. Lite spesiellt tenker nå jeg...!:) Noen andre som svetter mer enn vanlig, eller på steder de ikke trodde det gikk ann å svette?:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har begynt å svette en del på natta, akkurat som om jeg brygger på noe. Har også vært veldig varm på jobben.... Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder mig in här jag :-) Får hetetokter där det tyter ut överallt... Går en stund så går det över. Sitter jag på en stol är den helt blöt när jag reser mig upp...haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nattesvetting her ja...våt i håret og nedover halsen. Utrolig kjipt å måtte skifte putetrekk hver eneste dag...! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par skikkelig varme stunder på jobb og. Begynte og svette skikkelig på overleppe og sånn da jeg sto over elevene mine, he he. Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...