mamma til 2 små:=) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Gamle og nye:=) Jeg liker godt drama,triller,psykologisk triller
Attekattenoa Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har alltid likt "Hånden som rører vuggen" veldig godt! Anbefaler den! Siste filmen jeg så var "Varg Veum - Falne Engler" - veldig bra!! Lite typisk norsk film egentlig. Jeg liker den samme filmsjangeren som deg. Kommer ikke på flere filmer på stående fot, men skal tenke litt på det - synes det er ganske sjelden jeg ser en bra film egentlig - selv om vi ser film nesten hver dag!
MaRiAnNe_85 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 The edge med han hopkinsfyrn...Husker ikke fornavnet:) Kjempebra film!!
mamamaren Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 så som i himmelen... Definitivt best - fra filmelsker
En blå å en rød:) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Anthony...=) Hva slags sjanger liker du da??
mamma til 2 små:=) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Hehe jeg har sett dem begge og syns som deg at dem er veldig bra begge to...har faktisk sett alle av varg veum og alle er faktisk kjempe bra så nå venter jeg på den siste:=) Men takk:=) fint om dere kommer på flere...jeg er sååååå kresen på filmer:=(
katlinka Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 The Fugitive Copy Cat The Shining Big Fish Og den med den psykopatiske damen som tar en forfatter til fange. Husker ikke hva den het nå, selvfølgelig. Men er jo en gammel film, så du har sikkert sett den. Det jeg kom på nå...
mamma til 2 små:=) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2008 Nei jeg har ikke sett falne engler...det er vist den vi venter på:=)Den gikk vel nett på kino?
mamamaren Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 så som i himmelen... Definitivt best - fra filmelsker
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 The butterfly effect - absolutt en av de beste filmer jeg har sett (psykologisk thriller-aktig) the game er også litt kul... The perfect stranger med Bruce Willis er bra
AnneM. Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Gamle filmer: - Cinema Paradiso - La vita e bella - Short Cuts Mellomgamle filmer: - Hmmm... kommer jo ikke på en eneste en, og det finnes mange... Ok, her er noen: - Blå - Hvit - Rød - Leon Nye filmer: - Stardust - Pans Labyrint
hekrimamma Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Anbefaler blood diamand, helt fantastisk bra film viser litt om hvordan verden virkelig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå