Gå til innhold

Noen som har opplevd festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplevde du dette - hvordan var det?

Nå kommer det ekle detaljer her, men.. hehe.

Igår så jeg en "brunaktig" (jada!! hehe) flekk i trusa.. Lurte i alle verden på hva dette var. Senere på kvelden, når jeg tørket meg.. Kom det noe "brunaktig" greier på papiret. Men bare bittelitt!!

Og idag så har det skiftet litt farge. Vært både brunt, rødt osv..

Men det er veeeeeeeeeeeeeldig lite fremdeles. Så, virker ikke som det er mensen. Ikke er det samme mengde, og ser ikke sånn ut. Hva kan det være? Er bare bittelitt...

Jeg har ikke hatt mensen siden januar.. hadde en sa i feb :(

derfor syklusen min er rar, og eg ikke har peiling..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller tror nå hvertfall det var det.

Var ca. 3 uker på vei. Pittelitt lyserosa utflod, bare et par små dråper. Trodde det var mensen som skulle komme, men den kom jo ikke.

Skrevet

okej, her er det litt brunaktig også.

Men, om det er mensen som kommer, så blir jeg faktisk glad. Ventet på dne i 10 uker. Da vet jeg at kroppen er i orden igjen, og jeg kan begynne å ha kontroll over syklusen =D

Skrevet

Ja, du får vente å se :) Det kan være spotting til en kommende mens, eller det kan være et egg som har festet seg. Lykke til :o)

Skrevet

Jeg har aldri opplevd spotting før mens før, men som sagt... etter sa, sykluden kan jo være helt endret. Så kan være det :) håper selvfølgelig det er et egg som har festet seg, men ... lite sansynlig :|

Skrevet

Jeg hadde det morgenen etter sex med nr 2. Bare bittelitt lyserosa på papiret når jeg tørket meg..

Skrevet

Okej, rosa bare? her er det brunt/rødt..hmm|

Skrevet

jeg hadde det sånn som du beskriver med 2 av 3 barn:) Fikk det omkring ventet mens....

Skrevet

åååh.. nå ble jeg enda mer spent :-DD

Men har hverken noen gravidtegn - eller mens tegn. Hmm ;)

Skrevet

Hadde ingen gravidtegn såpass tidlig jeg heller. Spennede å se hva som kommer da....mensen eller baby:) Lykke til!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

tuuusen takk .. Krysser alt jeg kan krysse :-DDD

Duuu og:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...