Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som går\har gått på det?

Er det noe særlig og når er det babyene er i den rette alder i tilfelle?

Husker at jeg ofte har sett påmeldinger til sånt noe, og har sjekka litt på nettet. Det står veldig lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gått på det.

Her var mini 3,5mnd når vi begynnte.

Jeg synes ikke det var noe særlig første gangen, men det så ut som om mini likte det. Og derfor fortsatte vi. Og det var godt å komme ut litt også. Og at mini fikk treffe andre småtroll, var viktig for meg.

Vi lærte endel nye sanger og "leker".

Skrevet

Jeg har gått på det med gutten min siden han var 6 uker, nå er han 5 mnd og elsker det!!! Det var en venninne av meg som meldte oss på og jeg var egentlig kjempeskeptisk, men ble utrolig positivt overraska!!

Ser på gutten min nå at han kjenner igjen det som skal skje og han er veldig ivrig, spesielt på hilserunden.

Synger sanger og herjer litt med barna, det er veldig stimulerende for barna og tilpasset aldersgruppen! Dessuten treffer du andre med barn på samme alder :)

Absolutt til å anbefale!

Skrevet

Kan anbefales på det varmeste!

Vi startet med det når gutten var ca 5 mnd og fortsatte til han var nesten året. Ble ukens høydpunkt for ham, masse andre barn og sang og moro.

Ble også veldig hyggelig for mor for vi ble en gjeng som gikk på kafe etter endt økt og det utvidet min sosiale krets. Sangene bruker vi nesten daglig, jeg trengte ihvertfall et påfyll for da han ble født kunne jeg bare de første linjene på barnesanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...